K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-04-2016, 17:06   #1
Henrik1979
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 25-04 2016
Indlæg: 2
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
Henrik1979 er ny på vejen
Personlig hjælp.

Hej allesammen. Findes der mon en/flere venlige sjæle derude der vil hjælpe mig (telefonisk) med nogle problemer er stødt ind i ang den kommune jeg bor i. Problemerne er ---> at jeg føler jeg er blevet trukket ulovligt i min kontanthjælp, selvom jeg gjorde alt rigtigt. At min læge eller min kommune har overtrådt "grænsen" for hvad de må videregive af oplysninger ang mig. Plus til sidst og ikke mindst, jeg får mindre og mindre udbetalt hver mdr.

Det er virkelig frustrerende og jeg føler mig magtesløs. Jeg ligger søvnløs mere eller mindre hver nat, da jeg ligger og tænker på, "hvad mon kommunens næste træk er, for at hive mig længere ned i sølet" osv osv.

Venlig hilsen
Henrik
Henrik1979 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2016, 19:19   #2
Fleks10
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2012
Indlæg: 216
Styrke: 12
Fleks10 er ny på vejen
Nu skal jeg selvfølgelig ikke svare på andres vegne, men umiddelbart tror jeg du får mest respons (svar) ved her på siden at uddybe hvad problemstilingen handler om.

En del af dette forum's mening handler også om at man ved at læse om andres udfordringer eventuelt kan drage paralleller til egne problemer/udfordringer, og dele erfaringer omkring løsning m.v. af disse, som alle kan trække på.
Fleks10 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2016, 23:56   #3
Henrik1979
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 25-04 2016
Indlæg: 2
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
Henrik1979 er ny på vejen
Puha, nu er det virkelig svært for mig at gå i detaljer med skrift på en skærm... ord er nemmere, for at give det fulde sammenhæng :-)
Henrik1979 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2016, 09:22   #4
Kisser1
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2010
Indlæg: 200
Styrke: 15
Kisser1 er ny på vejen
For overskuelighedens skyld

så prøv om du kan stille dit forløb op som punkter, hvor du udelader følelsesmæssige elementer.

Det vil gøre det nemmere for os herinde at besvare de spørgsmål du har.
Kisser1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2016, 11:04   #5
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Hej Henrik

Kender du DUKH.dk? prøv at kigge på deres hjemmeside her kommer et link til deres side hvor du kan se hvem de kan rådgive,...............

http://www.dukh.dk/om-dukh/om-dukh/hvem-kan-bruge-os

der står at de hjælper borgere med handicap, men dette begreb spænder vidt, jeg har bla benyttet mig af deres rådgivning flere gange i forbindelse med min sag i kommunen, jeg er kronisk smertepatient og nu førtidspensionist.

jeg tænker dette som en mulighed for dig at ringe til dem,hvis du ikke har overskud til at skrive din sag her på siden.

og hvis du skrive lidt om dig selv her på siden er her helt sikkert mange som vil forsøge at rådgive dig, udfra hvad vi selv ved og har oplevet i vores kommunale sag.

god dag til dig
vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension