K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-05-2009, 20:56   #1
salvatore
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-01 2009
Indlæg: 36
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
salvatore er ny på vejen
Terningerne er kastet...

Så er jeg - om ikke ved vejs ende, for det er nok ALT for optimistisk at tro - men så ihvertfald ved en milepæl!
Har modtaget brev fra kommunen, at min sag "snarest vil blive forelagt pensionsteamet (evt. Socialudvalget) til afgørelse. Hurra og gys!!!!!

Kunne skrive kommentarer på en vedlagt blanket eller møde personligt op. Valgte at skrive, men det var lidt svært at vide, præcis hvad jeg skulle skrive.

RPen var ret præcis og favorabel, så jeg vil heller ikke evt. ødelægge et "godt" indtryk...

Men jeg har jo her læst om andre, der på trods af alle mulige favorable udtalelser alligevel ikke fik pensionen, så....

Nu må jeg vel blot vente!

Jeg er SÅ glad for at kunne tilbringe lidt tid på denne side ( er her næsten hver dag ) og jeg synes, det er utroligt smukt at se det store sammenhold og opleve hjælpsomheden og paratheden til at hjælpe hinanden her!!!!!!

Bedste ønsker til alle.
salvatore er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2009, 21:44   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Og bedste ønsker til dig også!

Nu er der også pæn stor forskel på at være patient og være klient, selvom man jo er en og samme. Som patient forstår man ikke altid lægernes udtalelser, eller lægekonsulentens, og kan meget hurtigt få fornemmelsen af at blive misforstået - og deraf blive vred og frustreret. Det kan også være svært at se lyset i sine diagnoser på samme måde som ovennævnte, når man bare har det af helvede til og allerhelst bare vil have fred og ro. Og lægerne skriver ikke altid det man gerne vil have de skriver, hvorfor lægekonsulenten heller ikke kan vurderer anderledes, og så bliver HAN bussemanden.....
Kampen ligger i at få enderne til at mødes, så alle bliver tilfredse. Og det er svært hvis man føler sig misforstået.....

Nogle diagnoser er måske også generelt lettere at få igennem end andre. Mine er af psykisk karaktér, og der er der ikke så meget at rafle om, de er vel beskrevet og godkendt som værende lidelser der er varige.
Men andre kæmper med sygdomme der er meget alvorlige, og mange har det måske værre end jeg, men som åbenbart er svære at få igennem og godkendt, hvorfor der opstår problemer og mange kampe...og tiltider mange afslag. Så det er heller ikke altid en fair kamp!!

Dejligt du har en god mavefornemmelse, og hvis jeg så krydser fingere - mon ikke det så falder ud til din fordel

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2009, 22:25   #3
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Jeg krydser sq også alt hvad jeg kan for dig, håber du får ro i dit liv, mange Helle.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2009, 22:42   #4
salvatore
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-01 2009
Indlæg: 36
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
salvatore er ny på vejen
Tusind tak - lige meget hvad der sker, ved jeg, at jeg altid kan rase/græde ud her på siden...
salvatore er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2009, 06:43   #5
jomfruen
Klart Afhængig af K10
 
jomfruens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-06 2008
Lokation: Århus
Alder: 68
Indlæg: 474
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
jomfruen er ny på vejen
Held og lykke til dig

Håber for dig den går lige igennem
__________________
Nu med blog http://www.k10.dk/blog.php?b=409
jomfruen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Bliver kastet rundt i systemet - ADHD rasmusmurer Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 08-11-2012 09:20
hjælp jeg bliver kastet rúndt vonsyld Spørgsmål ang fleksjob 6 31-10-2011 18:40
Langtidssyge bliver kastet rundt i systemet Peacock Politik og Samfund 3 27-05-2008 15:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension