K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-11-2007, 12:24   #1
hesvje
Føler sig hjemme på K10
 
hesvjes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-09 2007
Lokation: Billund
Alder: 51
Indlæg: 31
Styrke: 17
hesvje er ny på vejen
Hvad er det egentlig min lægekonsulent skriver??

Jeg har lige modtaget en kopi af det seneste notat fra kommunens lægekonsulent som igen-igen har set på min sag/sygdom. Men min sagbehandler har ikke sendt hendes egne ord med brevet, så jeg er godt nok i tvivl om hvordan jeg egentlig står!!!!

Mon nogle af jer kloge folk kan hjælpe mig med at tyde brevet:

I brevet står der følgende:

"Sagsbehandler ønsker lægelig vurdering af helbredsforhold hos "mig" samt om tilstanden er stationær og hilvke skånehensyn, der er påkrævet i forbindelse med arbejdsprøvning.

"mine" symptomer i form af træthed og ledsymptomer er taget til trods øgning i medicinsk behandling via speciallæge og supplering med stærk smertestillende (norspanplaster + oxynorm tabletter) via egen læge. Speciallægerne på Vejle sygehus finder efter konference, at de ikke kan tilbyde "mig" yderligere behandling, og derfor vil tilbyde envisning til OUH.

VURDERING:
"min" tilstand er lægeligt vurderet IKKE stationær, da der trods mere intensiv behandling er forværring af symptomerne. Både selve sygdommen, men sikkert også den nødevendige supplerende smertebehandling, bidrager til "min" træthed. Henvisningen til OUH er ikke nogen garanti for bedre behandlings tilbud, og dermed bedring af "min" helbredsmæssige tilstand. Jeg kan følge speciallægerne i Vejle, når de er pessimistiske med hensyn til fremtidige erhvervsevnen. Lægeligt betragtet må "min" erhvervsevne aktuelt anses for meget lille i et hvert erhverv. Afklaring omkring mulighed for yderligere behandlingstilbud og effekten heraf må forventes at kunne tage lang tid (1-1½ år).
"Kommunallæge"


Hvad søren betyder den vurdering??? Hvad kan jeg forvente af denne vurdering??

Mange håbefulde hilsner,

Heidi
hesvje er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vi er egentlig ligeglade med dit liv og hvad du kan der hjemme. Nøgne tær Alt det andet 12 09-07-2013 13:10
Hvad skal jeg egentlig gøre nu? Capricorn Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 18-09-2012 18:57
Hvad får man egentlig som flekser?? frhansen Spørgsmål ang fleksjob 8 09-05-2009 01:00
Hvad er der egentlig galt med lovgivningen? Odenseaneren Politik og Samfund 10 23-11-2008 09:28
Hvad har kommunen egentlig forstillet sig ?? ? andi1975 Din historie 7 16-02-2007 22:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension