K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-11-2010, 12:59   #11
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
halse

så må du være glad for politistaten skal spare 100 mio, så endnu flere forbryder går frit rundt i landet.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2010, 13:15   #12
adbib
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2010
Indlæg: 496
Styrke: 15
adbib er rigtig godt på vej
Spørgsmål er så bare hvornår man er en forbryder?
adbib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2010, 13:20   #13
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
social snyd og man ellers bryder den lovgivning der er vedtaget i folketinget.
meget længere er den ikke.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2010, 13:39   #14
adbib
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2010
Indlæg: 496
Styrke: 15
adbib er rigtig godt på vej
Det er også ulovligt at lade sin cykel stå ulåst ( mener jeg vist ). Så sådan en slem forbryder som ikke låser sin cykel, mener du ikke vi kan have til at gå frit i et land som Danmark?
adbib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2010, 14:03   #15
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
http://www.youtube.com/watch?v=UgMx2...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=uBwUG...eature=related
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2010, 14:09   #16
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af adbib Se meddelelser
Det er også ulovligt at lade sin cykel stå ulåst ( mener jeg vist ). Så sådan en slem forbryder som ikke låser sin cykel, mener du ikke vi kan have til at gå frit i et land som Danmark?
Og hvis man glemmer at låse sin cykel, udløser det så bøde eller straf - eller blot en stjålet cykel tror du selv?


Det er ikke ulovligt at have en ulåst cykel. Man mister så bare retten til forsikring.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2010, 14:13   #17
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Øv altså, Karo

Det er trælst at du ikke lige skriver noget om, hvad dine links indeholder.

På k10's regler står der :
Citat:
Det er ikke tilladt hverken at lave indlæg eller nye tråde som kun indeholder et eller flere links. Finder man en historie/nyhed på en anden internet side som man mener kan have interesse for brugere på K10, så skal man i sit indlæg skrive noget om historien/nyheden med egne ord, evt ens egen mening om emnet, før man til sidst lægger et link til selve historien/nyheden. Det er kun tilladt at kopiere et kort uddrag af historien/nyheden ind på K10. Vi forbeholder os retten til at slette, rette indlæg der ikke overholder disse retningslinjer.
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2010, 14:24   #18
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
uden DNA var rigtig mange forbryder sluppet for skaf
Hvis Danmark er en politistat
så vil jeg aldrig håbe at skulle flytte, eller også må man flytte til at andet land hvis man er utilfreds
grunden til mere overvågning er fordi Danmark er blevet et multietnisk samfund og fri grænseovergang
det er danmark vil blevet et rigtig bedre land af

Tyske ZDF skulle se på deres eget land først
Sjovt jeg har dage hvor jeg slet ikke kommer her på K10 pt , jeg sidder nogen gange og tænker på om K10 er med til at udvikle en paranoid tendens hos mig

Netop fordi jeg syntes at det her land er ved at gå for vidt, i går sad jeg så og så Mogens og Christiansen hvor de netop snakkede om det nye poient system og om SF og S var gået for langt i deres iver efter magten, her sagde Mogensen noget som jeg bed mærke i , her i landet har vi i gennem ti år haft en regering der bid for bid ændrede en lille bitte smule , på den måde kommer der også en holdningsændring hos mennesker, det vil sige at vi vænner os gradvist til en masse nye ting, lovændringer overvågning, big brother samfundet og alt dette gør vi ud fra at de der store grimme brune mennesker kommer efter os hvis ikke vi får det stoppet...

At vi så hvergang vi vil stoppe en stor grim brun mand , stopper 1000 af vores egne det er bare ærgeligt og et spild...

Og næææ jeg føler ikke nogen trang til at forlade mit fødeland fordi nogen menneser mener at det er bedre med overvågning frem for at en får en bid for meget af kagen ...

Jeg mener helt bestemt at vi som borgere i det her land burde stoppe op og kigge på hvornår vi selv syntes vi har fået nok....

Og ja det er et overvågnings samfund vi har fået og nu også et stikker samfund, hvem fanden fik ideen at man skal kunne sidde og stikke naboen annonymt og hvem af os kan ikke ryge i den fælde , fordi en eller anden tumpe ikke kan lide os... og tro mig jeg er blevet knaldet for socialbedrageri der var ikke noget i det blev pure frifundet og fandt ud af hvem det var der var sur på mig...

Det er rigtig mange år siden og derfor spurgte de mig og de skulle bevise og jeg skal komme efter dig inden de stoppede nogen ydelser , men bare turen igennem systemet og mistænkeliggørelsen og ikke mindst det at vide at en eller anden derude var villig til at skade dig så meget, det er sq en belastning i sig selv ... fatter ikke at folk kan blive ved med bare at se til ....

[QUOTE=helenekr;133673]Ja, og hvis man ser rigtig godt på Danmark, så kunne vi som sagtens bruge endnu mere politistat!!

Citat:
Så kunne det også være at folk ikke behøver stikke hinanden.

Eller at der kom endnu flere love hvorefter endnu mere stikkeri blev nødvendigt


Citat:
Så kunne det være jeg turde forlade min lejlighed om aftenen.
Ja det er uheldigt når man ikke tør det
Citat:
Så kunne det være jeg var fri for at låse min hoveddør.
Tror du nogensinde det bliver aktuelt ? er vores trang til at låse døren ikke lige så stor pga den frygt der bliver skabt i os.

Citat:
Så kunne det være de fandt og dømte forbrydere endnu hurtigere.
Ja og skulle vi så for at spare tid og penge lade en enkelt dommer pet og politi være dem der fangede dømte og satte i fængslet...

jeg har ikke noget problem med DNA jeg har et problem med at så mange retssager skal foregå uden om offentligheden pga rigest sikkerhed, jeg har problem med at man her i landet kan sidde i iso så længe jeg har et problem med at folk kan fængsles uden at deres familier får at vide hvad de er fænglset for og jeg har et problem med at så meget skal bestemmes af myndighederne og så har jeg en frygt for hvor det stopper ..

Citat:
er ikke megen politistat i hverdagsbilledet set gennem mine briller, faktisk kan jeg komme i tvivl om, om der i det hele taget ER politi derude.....
Ja den tvivl kan jeg også have,men måske de bruger deres ressourcer forkert og måske det bestemmes via økonomi inde fra borgen hvad der er vigtig og hvad der ikke er ...

Citat:
Og så kan jeg godt lide sætningen, 7 minutter langt indslag.

Er glasset halvt fuldt eller halv tømt?

Thats the quistion
  Besvar med citat
Gammel 14-11-2010, 15:26   #19
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Florken Se meddelelser
Øv altså, Karo

Det er trælst at du ikke lige skriver noget om, hvad dine links indeholder.
Den højeste myndighed er Højesteret som har til opgave at varetage lands interesser og sikkerhed.
John Marshall var var en amerikansk statsmand og spillede en betydelig rolle i udviklingen af det amerikanske retssystem. Mest bemærkelsesværdigt var det, at han gennemførte at domstolene kan udføre juridisk gennemsyn, dvs. at de har magt til at afskaffe love, som er i modstrid med USA's forfatning.
Det kalder man for Marshall Law.

Kort sagt, regeringen i US indfører langsomt overvågning af folk i landssikkerhedens navn oh giver magt til Politi.
Og det er det, som links viser og handler om.

Hvad har det med Denmark at gøre?
Tja, ….kommunerne allerede nu har fået magt og lov fra regeringen til at straffe en ”bedrager”, før sagen få lov at komme for retten og før den ”bedrager” få lov at forsvare sig.
Efter den 11.09.2001 er der kommet over 1000 nye love i DK, mens en del af gamle retssikkerhedslove blev hurtigt viskedt ud.

Sidst redigeret af Karo; 14-11-2010 kl. 15:45.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2010, 15:50   #20
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Synes det er imponerende at der blandt mennesker der har været så meget i klemme i systemet som her på siden, stadig findes nogen med en blind tiltro til at de offentlige myndigheder ved bedst og altid gør det rigtige...

Big brother samfundet og politistaten ala de gamle østblok lande er en realitet i dagens Danmark...er det sådan man først kæmper imod når man selv hænger i suppedasen...

Jeg er selv flyttet til et tidligere østblokland og her er lovene langt mindre restriktive end i Danmark... og den personlige frihed større... det er da et paradoks der vil noget
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Der findes små problemer.... phhmw Politik og Samfund 5 26-11-2014 11:21
Findes der en § ....? ville Spørgsmål ang fleksjob 4 02-12-2009 14:30
Min Medicinliste....findes hvor !? Lifeat40 Alt det andet 6 19-05-2009 13:01
Findes midlertidig førtidspension? Rossi Midlertidig Førtidspension 11 21-02-2009 19:54
Findes en god neurolog i Kbh.? Tino Alt det andet 2 17-09-2008 22:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension