K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-05-2010, 17:35   #1
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Har det super godt nu.

Som i kan se i tidl indlæg længere nede her har jeg jo døjet en del i vinter med overskud osv.

i marts snakkede jeg med min psykriater og er nu på antideprisiv og det går bare så godt for mig nujeg har fundet nyt hjem til min hest hvilket har givet mig meget mere overskud i hverdagen,jeg var så i går nede hos min psyk men syntes ligesom ikke rigtigt at jeg for noget ud af det,han spørger om vidt og bredt jeg vil jo gerne have svar på hvorfor det gik sådan for mig i vinters,skal vi have mange flere samtaler før end der kan findes ud af noget???


Tidl indlæg fra mig.

Jeg har jo altid været sådan en stille pige især blandt nye folk jeg møder,jeg har aldrig været god til stressende arbejde og bliver nemt forviret ved ikke vante opgaver på mit arbejde,jeg bliver nemt ked hvis mine kolegaer ikke snakker pænt til mig osv,en dag var jeg lidt forviret på mit arbejde og sagde til en som jeg lige havde sagt godmorgen til en time før er du lige mødt ind pinligt tænk sig jeg havde glemt at jeg lige havde mødt hende,men nu det faktisk blevet værre med nogle ting,jeg kan ind imellem slet ikke overskue min hverdag det sker tit om morgenen forleden dag sad jeg og græd hjemme hos mig selv i 10 min uden at jeg kan sige hvorfor og havde det rimelig ubehageligt,jeg har haft det sådan i perioder i sommers og så har der været en pavse på en månedstid hvor jeg har haft det super fint,jeg havde været ude at ride på min skønne islænder en dag og haft det smadder fint med en veninde og pludselig da jeg kommer hjem kan jeg ikke overskue at lave aftensmad og begynder at græde igen i 5 min så for jeg snakket med min sæster om det og for det så heldigvis super godt igen,min søster har os døjet med det samme og hun har så nu fået konstateret ADHD men nu vil i morgen snakke med min læge se om han har et bud på noget,trængte bare til at snakke lidt.knuzz katrine
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2010, 09:37   #2
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Katrine,

Det lyder da dejligt at du har fået det bedre, vær glad for det.

Når du skriver psyk, mener du så psykolog ?. En psykolog har jo bedre tid til terapi end en psykiater har. Jeg har gået til begge dele, det kan være en langvarig process af gå til psyk. og desværre komme løsningen og forståelsens af ens problemer ikke på bordet af sig selv.

Det kan jo være at du i vinters har været belastet på en anden måde end du er nu ? Måske skete der noget nyt i din tilværelse, noget dårligt eller noget voldsomt ?. Det kan også være at du har været ude for en vinter despression.

Humøret er en underlig størrelse og går heldigvis op og ned. Psykologerne er der for at hjælpe os til at forstå hvordan og hvorfor vi har det som vi har det, de prøver at hjælpe en til en adfærd og tankegang så vi kan have det så godt som muligt. Det er ikke altid at de lige kan "forklare" hvorfor vi havde eller har det dårligt, det er et samarbejde og nogle gange bliver man klogere på sig selv og andre gange ikke.

Held og lykke med det hele. Nyd at du har fået det bedre, det er jo vejen frem.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2010, 13:44   #3
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Jamen det er jeg os glad for

det så dejligt at jeg har fået det godt igen nu

det er en psykriater jeg går hos.

mvh katrine
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2010, 15:34   #4
Zania
Hvor skulle jeg ellers være
 
Zanias avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2010
Lokation: Østjylland
Indlæg: 194
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Zania er ny på vejen
Hvor meget siger du selv?

Tit har de hos mig startet med at spørge i øst og vest, og så fortæller jeg, hvad der går mig på, og så får jeg vendt nogle ting. Når jeg spørger om en specifik ting, fordi jeg ikke forstå mig selv, er det ikke altid, de har et svar. Kan jeg egentlig også godt forstå.

Da jeg havde det bedre, var der nogle gange, hvor jeg ikke havde noget at snakke om, så blev det en sludder for en sladder. Men de vurderer stadig én.

Nu har jeg tit skrevet ned, hvad jeg vil snakke om, fordi jeg glemmer det.

Er du egentlig sygemeldt?
Zania er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Godt link & godt initiativ Jna Et godt link! 4 08-04-2013 20:51
Super K10-søger, kom lige her... Flower Alt det andet 2 19-11-2010 11:03
super behandling fra kommunen tbk Din historie 9 17-08-2009 21:17
Super møde idag. Maj-Britt At søge førtidspension 3 07-03-2008 11:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension