K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-11-2012, 15:41   #11
Ametyst
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2009
Indlæg: 146
Styrke: 16
Ametyst er ny på vejen
psykiater

Jeg var for en del år siden hos en sød psykiater i Hellerup....

Han hed Bjarne ? nielsen......Måske Mejer eller noget i den retning til mellemnavn, han havde hjertet på rette sted. Ikke en som skriver det kommunen vil have. For de findes desværre. Ved ikke om han eksisterer mere.
Ametyst er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2012, 18:08   #12
sauer1
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2012
Indlæg: 48
Styrke: 13
sauer1 er ny på vejen
Hej Alle

på sundhed.dk kan man skrive hvilket som helst navn i søgefeltet - på behandlere og se om de har modtaget kritik for deres behandling. Det kunne være et godt sted at starte, hvis man gerne vil vide noget om personens faglighed.
Og man kan også søge på eksempelvis skærpet tilsyn på sundhedsstyrelsens hjemmeside.

v.h.
Sauer1
sauer1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2012, 18:19   #13
kimbole
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 29-11 2012
Indlæg: 10
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
kimbole er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af tullepigen Se meddelelser
Nogen herinde som har været hos ham?
Jeg er blevet henvist til ham fordi han har en kort ventetid.
Jeg har så googlet lidt og hold da op nogle historier om ham så må indrømme at jeg overvejer og forlange en anden..!
Jeg var henvist til en anden men der var så lang ventetid at jeg ikke engang kunne komme på ventelisten! Og sådan er det vist generelt her i Århus)-: men er også ked af at jeg kan risikere og gå mindst 8-12 mdr inden jeg kan få behandling)-:
Du må ALDRIG tage til Arne Mejlhede. Selv min sagsnbehandler ved kommunen havde hørt om ham. Jeg var selv ved ham en enkelt gang. Hvis du ønsker den dårligste Psykiater i Danmark så skal du tage ham.
Hvis du har lidt penge på lommen kan du gå til Psykiatere og vælge at blive selvbetaler, så er ventetiden hos flere Psykiatere nede på mellem 4-6 uger
kimbole er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2012, 21:58   #14
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Jeg har osse læst så mange sindsyge ting om den mand og min søster var nede hos ham en gang og hun var grædefærdig da hun gik derfra,jeg bor i Hobro hvor han holder til han har klinik lige ovenover min læge og jeg kunne komme til i løbet af 3 mdr hos ham men da jeg så hørte min søsters erfaring med ham skulle jeg nu ikke nyde noget.

Så jeg bed det sure æble og ventede 11 MDR på Bjarne Lund Christensen i Aalborg og han var bestemt ventetiden værd han er bare så rar og tiltalende at snakke med så ham kan jeg varmt anbefale og du kan komme på afbudsliste hos ham og så måske komme til lidt før.

vh katrine
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2012, 16:14   #15
Summa
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 13-02 2011
Lokation: Frederikshavn
Alder: 61
Indlæg: 1
Styrke: 0
Summa er ny på vejen
Arne Mejlhede

Er kendt for intet godt i det meste af Jylland! Han har turneret rundt i de fleste kommuner - og er tilsyneladende blevet blacklistet af mange!

Jobcentret bad om en udtalelse fra ham - som jeg opponerede kraftigt imod - som endte ud i, at jeg fik en hel masse grimme/grumme psykiatriske diagnoser uden nogen som helst bund i virkeligheden. Jeg er faktisk iflg min psykolog "stjernenormal".

Alle mine alvorlige fysiske sygdomme var kun for at være opmærksomhedssøgende!

Det endte ud i en klage over kommunens behandling - til såvel chefer som politikere over behandlingen. Og jeg fik ret..

Men han har da lidt ret - jeg har fået et psykiatrisk problem på halsen nu.. Jeg får angstanfald, bare jeg skal have det mindste med kommunen at gøre!

Bare til orientering har jeg flg. diagnose liste:
Kronisk feber, Polyarthritis inflammatorica, Uveit, Grøn stær (sidegevinst til ovennævnte) - begyndende hjerte- og lungeproblemer.
Derudover Sklerodermi, Crohn og sekundær Sjögren, som bliver hhv stillet og frataget med korte mellemrum - når altså jeg gider at gå til lægen.
Summa er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Syg psykiater Hanna Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 18-11-2010 23:04
Psykiater? Carmen Spørgsmål ang fleksjob 6 15-11-2010 10:35
Arne Bjerg-Nielsen ortopædkirug speciallæge knuden Alt det andet 0 29-10-2010 16:18
Psykiater??? Celina10 Alt det andet 6 03-07-2010 17:45
Fra Arne (fleks og pension) Hejdien Spørgsmål ang fleksjob 1 05-12-2005 20:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension