K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-09-2009, 09:37   #8
carisma
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2009
Indlæg: 28
Styrke: 15
carisma er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af forvired Se meddelelser
Fik at vide fra patientvejleder at brevet til læge – stopper jobcenter, de er nødt at venter, indtil hans attest bliver komplet - da de fik kopi af brevet.
Hej igen.
Var ved lægen igår, skriver senere idag, men det gik bedre end jeg havde regnet med
Lige et hurtigt spørgsmål, da jeg er på vej ud af døren. Talte med min sagsbehandler i telefonen kl 9 (sagde at jeg ville sende en mail, med det jeg havde sagt i telefonen) og at der var rettelser til attesten på vej fra min læge.
Derudover skal jeg ind og have fjernet en knude i nakken om 2 uger.

Spurgte hende, om jeg skulle møde ved jobkonsulenten på tirsdag, som planlagt eller om det sættes i bero. Hun sagde jeg skulle møde op, og at hun og jobkonsulenten så ville tale sammen efter følgende. Kan det passe?
carisma er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
så røg man alligevel i den sorte gryde havheks Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 03-11-2011 20:42
politikerne alligevel ikke ned i løn? sane Politik og Samfund 15 19-08-2010 12:23
Doktorshopping/Dianose fixsering UllaCliffShads Alt det andet 5 09-10-2009 14:17
Flytte men alligevel ikke? mimse Dit og Dat 4 05-05-2008 20:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension