K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-08-2010, 08:05   #21
Moster Molly
Elsker at være her på K10
 
Moster Mollys avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2010
Lokation: Østjylland
Indlæg: 57
Styrke: 15
Moster Molly er ny på vejen
træt, træt, træt...

En meget overset "ting" er binyrene. Når man er syg, stresset (også fysisk fx ved mange smerter) kører kroppen i overgear. Står det på for længe, rykker det ved hele den biokemiske balance i kroppen.

Jeg fik det ikke bedre, før jeg tog mine binyre problemer alvorligt også.

Prøv at google binyretræthed og læs om symptomerne. Det giver lige pludselig stor mening, når man sidder med træthed, udefinerbare smerter osv.

Men selvfølgelig skal man gå til læge, for at udelukke andre alvorlige sygdomme. Desværre tager lægerne endnu ikke binyretræthed særligt alvorligt, som de fx gør i USA.
Moster Molly er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 14:52   #22
Ida
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Indlæg: 389
Styrke: 18
Ida er ny på vejen
Har været til lægen

Jeg har ikke diabetes - blodtryk, kolesteroltal mv er normalt - så er der trods alt noget normalt her :-) Jeg har endnu ikke fået svar på de andre prøver.
Ida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 15:22   #23
nille1979
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2010
Lokation: Holbæk
Alder: 44
Indlæg: 22
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
nille1979 er ny på vejen
Hej Ida

Jeg har depression (Træt, ked uden grund, pludselig gråd, alt er uverskueligt, svært ved at komme igang, dårlig samvittighed, gemme sig under dynen eller inde i sig selv, o.s.v.)... Da det blev opdaget fik jeg at vide, at det var vinter "udgaven", så jeg har været på antidepresiv i en del år, dog kun i de mørke måneder...

Det har så vist sig siden hen, at det i virkeligheden er en "sidegevinst" til den ADHD som jeg for nylig fik konstateret... Så nu er medicinen nok blevet mere permenent..

Det er meget nemt at blive testet for depression.. Det er et skema man udfylder sammen med sin læge, hvorefter han tæller pointene sammen. Udfra en "facit" liste kan han så se, om det er noget der skal gøres noget ved...

God dag..
Hilsen Nille
nille1979 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
jeg er så træt.... frugammeljas Alt det andet 19 01-03-2011 19:19
Er træt af systemet CBM88 Din historie 0 11-02-2010 15:48
Er så træt og ked af det. lone t Dit og Dat 5 26-11-2009 12:51
Er bare sk... træt malleaa Dit og Dat 12 17-02-2008 15:05
Jeg er træt af min jobkonsulent.. gh72 Dit og Dat 14 30-03-2007 10:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension