K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-10-2013, 16:13   #1
DSH Metropol
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 01-05 2013
Indlæg: 7
Styrke: 0
DSH Metropol er ny på vejen
Er du blevet kastet rundt mellem jobcentret og ydelsesservice?

Hej allesammen :-)

Jeg er socialrådgiverstuderende, som er i gang med at skrive bachelor projekt. Mit projekt går ude på,hvordan sagsbehandlerne oplever arbejdet efter at ydelse og beskæftigelsesindsatsen er blevet adskilt. Jeg vil også meget gerne høre hvordan det er at være borger i det system når man har en sagsbehandler i hver afdeling (ydelsesservice og jobcentret/beskæftigelsescentret) og hvilke udfordringer i møder.

Jeg vil være mere end lykkelig hvis en eller to melder sig til en interview, så jeg får borgerens perspektiv i mit projekt, hvilket jeg mener er lige så vigtig som sagsbehandlerens mening.

I er velkomne til at skriv til mig på: [email protected]

Man er naturligvis anonym.

På forhånd tak.

Sidst redigeret af DSH Metropol; 26-10-2013 kl. 19:12.
DSH Metropol er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2013, 19:01   #2
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af DSH Metropol Se meddelelser
Jeg vil også meget gerne høre hvordan det er at være borger i det system når man har en sagsbehandler i hver afdeling (ydelsesservice og jobcentret/beskæftigelsescentret) og hvilke udfordringer i møder.