K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-11-2013, 17:25   #11
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Nu er det jo en gammel nyhed...den skattereform....

Men man kan ikke holde enhedslisten helt udenfor at den bliver til virkelighed...

For de kunne jo hvis de virkelig ville...kræve en hel del her til finanslovsforhandlingerne....

De behøver jo ikke at være så skide hurtige til at få skrevet den finanslov under hver evig eneste år...

De startede jo også i bedste stil med at fortælle alle at de S SF pissede på deres vælgere...og at de...enhedslisten ville kræve det hele tilbage når og hvis de skulle skrive nogen finanslov under...men men....de skriver jo under tiltrods for at de ikke fik noget særligt for det...

Og lur mig om ikke de vil gøre det samme nu her når det er tid...

Det har du fuldstændig ret i. Enhedslisten er bestemt ikke så uskyldsrene som de forsøger at foregive. Om det er fordi de i virkeligheden er mere højreorienterede end de vil være ved , eller om de blot er nogle holdningsløse levebrødspolitikere er svært at sige.

Var der valg i dag ville jeg fortsat stemme på dem. Men det er absolut kun fordi der ingen alternativer er. De skal ikke træde meget mere i spinaten før min tålmodighed er opbrugt.

Senest har ledelsen taget alt for let på Helle Thornings ageren i forhold til USAs overvågning.
Christian Juhl var ude og lufte muligheden for at stille krav om en tilbundsgående undersøgelse.
Men dette blev hurtigt skudt ned af Pernille Skipper og Co.

EDIT

Ha ha..

Du kom mig desværre i forekøbet med overvågnings skandalen kan jeg se.

Sidst redigeret af halse; 02-11-2013 kl. 17:30.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2013, 18:54   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
he he man er vel hurtig...

Nej jeg ville også stemme på dem....

Jeg tror nu ikke det er fordi de er så holdningsløse....men de er simpelthen en lus imellem to negle...

For hvad sker der hvis de nu skulle vælte regeringen....tja så er der jo stor chance...desværre....for at de blå kommer til...og hvem ville vi alle give skylden....eller de fleste....ja det ville være dem der væltede dem....enhedslisten...dette selvom regeringen er en mindretalsregering...og de egentlig ville vælte sig selv hvis de ikke kan få et flertal...

Men det vil folk næppe se...og de vil sikkert tænke at det er enhedslisten skyld når det hele bliver rigtig slemt efter de blå kommer til...

Men man kunne måske ønske at de ikke var så tandløse....og de gik mere til den nuværende regering...end det de gør nu....de er alt for forsigtige...efter min mening..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2013, 02:11   #13
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Det går den rigtige vej :-)

Citat:
Oprindeligt indsendt af halse Se meddelelser
Glædelige nyheder. Så får vi igen skattelettelser :-)
Det lyder rigtig dejligt ... det reddede sq mit humør i dag ... lad os endelig få noget mere af det ... og gerne fremadrettet hvert år :-)


Citat:
Tjener man over kr. 449.100,- om året vil lettelsen blive på ca. kr. 4.000,- , bl.a. som følge af topskattelettelser og øget jobfradrag.
Tjener man mindre vil skattelettelsen også blive mindre.
Arrr ... 4000 dask ... strækker jo ikke engang til en årgangsrødvin i den gode ende ... ØV ... nu havde jeg sq lige sat næsen op efter noget der rykkede

Men et par sko ka' der da blive til, iflg. Hr. Løkke skulle det være muligt at få et par sko til 2000 ... så med 4000 skulle der vel være plads til en pæn stor levefod ... ;-)


Jeg tænker at det bliver nødvendig, at samtlige MF'er stemmer for at gå ned i løn, pensionsordninger og fryns, for at skatten kan sænkes yderlig.

Ligesom det sq ender med, at samtlige kommunalpolitikere skal dikteres af Regeringen at påtage sig 4 - 5 ugentlig hele frivilligdage på plejehjem, skoler, børnehaver, biblioteker mv. for at skabe råderum til at fyre nogle fastansatte i ordinære stillinger, så der kan spares på lønbudgettet, der igen kan konverteres til en lettelse af kommunalskatten :-)

Det er sq godt "de røde" har set lyset :-) for "de blå" står helt sikkert på spring i kulissen for at hugge de gode idéer og høste frugterne ;-)
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2013, 03:36   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeps og om lidt kommer julemanden ned gennem den skorsten vi ikke har ha ha ha
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2013, 04:10   #15
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jeps og om lidt kommer julemanden ned gennem den skorsten vi ikke har ha ha ha
Ingen skorsten = ingen varm pejs med et dejligt hyrdetæppe foran ... så det er rart at have én eller flere skorstene =8-)


PS: Jeg kender i øvrigt Julemanden personligt og ved, at han gerne vil have en god kop kaffe, når han lejlighedsvis kommer forbi ... P.t. har han travlt med at klargøre butikken til sæsonarbejdet og kommer derfor ikke så ofte ... men så sender han en julenisse i stedet med en venlig hilsen :-)

Man kan jo lære at være nøjsom ;-)
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2013, 11:14   #16
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg har pejs og skorsten...og glæder mig til at se om julemanden skulle komme forbi med en stak kr,,,
ps men det kniber nok med at finde det

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2013, 14:40   #17
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
HUSK at uventede gæster KUN drikker Gevalia!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2013, 15:23   #18
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
Helene

Det kniber med gevalia....

Vi drikker huset kaffe fra brugs og køber en kasse el 2 når dét er på tilbud,så tør for kaffe løber vi ikke


Stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2013, 00:50   #19
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af halse Se meddelelser
Du kom mig desværre i forekøbet med overvågnings skandalen kan jeg se.
Med udsigt til gode skattelettelser, kan der heller ikke i Statens husholdningsbudget blive plads til udgifter til undersøgelser af overvågningsskandaler ...

Og det er jo egentlig meget belejliget, når man tænker på, hvor meget bla. DK er fedtet ind i den del af virkeligheden ...


BTW: Der må være et marked i EU for kinesisk producerede "kryptophones" og andet "kryptogrej" ;-) ud fra devisen: kineserne deler næppe oplysninger med NSA (medmindre kineserne er blevet hacked af NSA), EU eller DK - hvorfor man jo kan overveje, hvem man helst smider tøjet for ;-)

Jeg kan selvf. godt se, at det er et problem, at NSA ikke får udløsning, når nogen stønner i røret eller viser frem hvad de nu måtte have, men at den fornøjelig del går til en kineser i stedet ... men hvad ... den tidligere venstremand med øgenavnet: Lurer-Anders http://www.bt.dk/nyheder/lurer-ander...-ud-af-venstre mf. kunne måske så i stedet koncentrere sig om vigtigere opgaver i samfundet, herunder i dansk politik ... hvem ved ...
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension