K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-07-2011, 21:08   #1
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 15
Annemette er ny på vejen
Give smerteklinik

Hej alle sammen.

I forbindelse med jeg er blevet henvist til Give smerteklinik af min praktiserende læge og har fået en tid på smerteklinken i december månede .

Jeg har så et spørgsmål ang kommunen har en afklarnings sag om førtidspension eller hvad der vider skal ske kørerende på 2 år og 5 måneder.

Min tidligere socialrådgiver gav min sag videre til lægekonsulenten som der beslutte at der skulle indhentes flere oplysninger og jeg skulle sendes til en test/undersøgelse, da den var foretaget blev sagen igen sendt til lægekonsulenten hvor der ikke er sket en skid endnu og samtid har jeg igen igen fået ny socialrådgiver .

Mit spørgsmål er så, kan lægekonsulenten sige at der ikke kan falde en socialmedicinsk stillingtagen før jeg har været på smerteklinken?

Håber meget på et svar på forhånd tak hilsen Annemette
__________________
Mvh Annemette ung kronisk syg og blev førtidspensionist pr. 1/4 2012
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2011, 07:20   #2
Holger Danske
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 01-07 2011
Lokation: østjylland
Indlæg: 1
Styrke: 0
Holger Danske er ny på vejen
Kom hurtigt videre på privat smerteklinik

Hej

Da du har fået en tid i december, kan du komme videre hurtigere på en privat smerteklinik, som du også har fået oplyst i din indkaldelse fra Give. Her kan du se ventelisten.

https://arkiv.sst.dk/sst/subsites/Pa...egion=1&ID=568

Ring til patientvejlederen i din region og blive visiteret videre til privat klinik.

Har hørt godt om Allevia i Aarhus, men det er måske lidt langt væk for dig fra Vestjylland. Man kommer kun en gang om ugen.

Ja, jeg tror, at du SKAL til smerteklinik, når du også er henvist af din læge = ikke alle muligheder for behandling er udtømt endnu. Good Luck
Holger Danske er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2011, 09:09   #3
Persille
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Lokation: Vejle
Indlæg: 145
Styrke: 14
Persille er ny på vejen
Hej..

Allevia er også i Kolding.

Knuz
__________________
Kommunen tror at mine kroniske sygdomme er fritidsbeskæftigelse jeg har anskaffet mig

Man skal have et godt helbred for at være syg
Persille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2011, 11:11   #4
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
Hejsa
Jeg blev også først sendt til give, men blev flyttet over til Kolding, der kunne jeg komme til
inden for en uge, de er rigtig søde. Så prøv at hør om du ikke kan komme der over i stedet, så du ikke skal vente så længe. ;O)
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2011, 20:59   #5
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 15
Annemette er ny på vejen
Tak til jer alle tre og jeres meget hurtige svar, det er rart man altid kan få hjælp herinde.
Har faktisk også tænkt på at blive sendt videre på en privat smerteklinik men ved ikke rigtig om jeg tør, Min læge synes enten det skulle være Odense smerteklinik for der har min far fået god hjælp eller Give hvor min mor er tilknyttet smertekniniken og derfor ved jeg også de er utrolige dygtige og søde i Give.
Ja der er lidt langt til Aarhus her fra Esbjerg, men mine forældre og jeg har nu tit kørt den tur da jeg har/er tilknyttet Aarhus Universitetshospital og har været det i 13 år med min ryg sygdom .
Har også hørt om den i Kolding , så det kunne være jeg skulle undersøge det lidt næmere.

Ja det tænkte jeg desværre nok kommunen kan tillade sig at sige
__________________
Mvh Annemette ung kronisk syg og blev førtidspensionist pr. 1/4 2012
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
kørsel til smerteklinik dalsgård Alt det andet 12 26-06-2014 02:49
Smerteklinik jjsonn Dit og Dat 17 06-06-2012 23:27
smerteklinik sanne mor Alt det andet 0 23-08-2011 18:57
smerteklinik anja Dit og Dat 5 28-08-2008 07:07
Smerteklinik, hvordan???? sara Alt det andet 29 27-08-2008 23:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension