K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-06-2011, 22:32   #11
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Hol K bliver de ved?? Det var dog utroligt, måske en omgang læserbreve mere vil hjælpe, og så ikke alligevel, vi kan jo se hvad sidste omgang hjælp, ikke en prut.

Det lyder lidt som om du har været den heldige vinder af at få "min" SB´er, der er nemlig kun et mål, og det er at slippe af med folk så hurtigt som muligt og så billigt som muligt,hun er noget af en kejle.

Om jeg begriber medarbejderene kan sove om natten, men måske de er SÅ udkørte efter en dags arbejde at de simpelthen dejser omkring af ren udmattelse??

Det kan være de forsøger de §§ nu de er blevet forsøgskommune og sådan set må gøre som det passer dem, du ved går den så går den jo
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2011, 02:05   #12
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej maybeline2you

Forstår til fulde dit sidste skriv. Men det var bare et forslag, da det lød i en sen nattetime, som du bekrymede dig over det og søgte råd.

Hvis det er harme over dårlig sagsbehandling har du fetersøgte har du min fulde sympati.

Mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2011, 14:41   #13
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Det kan meget vel være et standardbrev du har modtaget, men det kan da også være, at den der har gjort brevene klar har siddet med flere forskellige og så har sat dit navn på et forkert.

Her i kommunen er det ikke sagsbehandlerne der sender møde-indkaldelserne ud, så det kan sagtens være en anden, der sidder med den opgave.

Mens jeg var ledig fleks'er modtog jeg møde-indkaldelser hvoraf der fremgik, at vi skulle drøfte mine muligheder for ordinær beskæftigelse.
Kære Vovse.. du har da ret i at dette kan forkomme, men det forkommer mig meget! mærkeligt, at det er første gang siden jeg blev fritaget for alle de der regler, at jeg har modtaget sådan en indkaldelse. Og dét er det der bekymmer mig vildt meget. Tænk hvis De nu mener jeg skal ud og arbejde på alm vilkår . Det kan jeg slet ikke klare.

Mvh.
maybeline2you
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2011, 14:46   #14
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
Hol K bliver de ved?? Det var dog utroligt, måske en omgang læserbreve mere vil hjælpe, og så ikke alligevel, vi kan jo se hvad sidste omgang hjælp, ikke en prut.

Det lyder lidt som om du har været den heldige vinder af at få "min" SB´er, der er nemlig kun et mål, og det er at slippe af med folk så hurtigt som muligt og så billigt som muligt,hun er noget af en kejle.

Om jeg begriber medarbejderene kan sove om natten, men måske de er SÅ udkørte efter en dags arbejde at de simpelthen dejser omkring af ren udmattelse??

Det kan være de forsøger de §§ nu de er blevet forsøgskommune og sådan set må gøre som det passer dem, du ved går den så går den jo
JA! min kære ven LUM.. De bliver ved og ved og ved og ved og ved og ved. lige som duracell kaniner, blot med den forskel at der ikke kommer resultat ud af det.

Jeg frygter også at De nu tager Fri kommune statusen og bruger den imod mig .. ryste ryste... for så har jeg tabt på forhånd.

Maybeline2you, som har søvnløse nætter.
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2011, 15:13   #15
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gunvor Se meddelelser
Hej maybeline2you

Forstår til fulde dit sidste skriv. Men det var bare et forslag, da det lød i en sen nattetime, som du bekrymede dig over det og søgte råd.

Hvis det er harme over dårlig sagsbehandling har du fetersøgte har du min fulde sympati.

Mange hilsner

Gunvor
Kære Gunvor.. det var begge dele , men mest det med " Hvad finder De nu på" delen jeg søgte din og andres hjælp til......

Jeg frygter at skulle ud og arbejde i ordinært arbejde. Det magter jeg simpelthen bare ikke. Jeg er revalideret pga. instabilt bækken og kronisk betændelsestilstand i mine led og arbejde dengang 25 timer, fordi jeg ikke fysisk magtede mere. Siden er der oven i hatten kommet et næsten stift fodled som bevirker at min gangdistance er ca 80 meter. + at jeg har haft en blodprob i højre ben og nu også har udviklet Psoriasisgigt, som er en inflammatorisk ledsygdom, der er knyttet til hudsygdommen psoriasis, hvor symptom behandlingen forgår på sygehuset 3 gange om ugen.

Ud fra alt dette dårligdom har jeg intet at tilbyde erhvervslivet og jeg tror ærlig talt heller ikke dét har noget at tilbyde mig ?

Hvis man ser på lovteksten, skal jeg passes ind i et job der eksistere på nuværende tidspunkt og kunne opfylde de krav som arbejdspladsen stiller. Altså et match i mellem den og mig ... realitisk findes dette ikke ..... tror du ?

maybeline2you, som bare ikke passer ind derude
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2011, 16:11   #16
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af maybeline2you Se meddelelser
JA! min kære ven LUM.. De bliver ved og ved og ved og ved og ved og ved. lige som duracell kaniner, blot med den forskel at der ikke kommer resultat ud af det.
Jeg kender en "husholdnings artikel" hvor de gerne må hoppe hen, så har man i det mindste lidt glæde af deres Duracell effekt * og her mangler så en lille mand der fniser*

NB: husk på reklamen med batterier, hvor han som dreng fandt hans første batteri i en hvis genstand
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2011, 14:34   #17
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
Jeg kender en "husholdnings artikel" hvor de gerne må hoppe hen, så har man i det mindste lidt glæde af deres Duracell effekt * og her mangler så en lille mand der fniser*

NB: husk på reklamen med batterier, hvor han som dreng fandt hans første batteri i en hvis genstand
..Arrrrrrrrgh! altså LUM.... nu fik du mig til at grine ...... tak for det :-)


M2y
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2011, 14:40   #18
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Smile Klokken lidt over 5 opdatering

I går var jeg indkaldt til en samtale i mit jobcente. Jeg skulle hilse på min nye sagsbehandler og vi skulle snakke om mine jobansøgninger og mit fremtidige beskæftigelsesområde. Jeg tænkte, at nu skulle jeg igen forklare det hele en gang til og det magter jeg bare ikke. Jeg havde ondt i maven ved tanken om,hvad de nu kunne finde på.

Men min frygt blev gjort at skamme, idet denne Sbér havde læst lidt i mine papire og spurgte så” hvordan tror du fremtiden ser ud for dig ? ” Jeg svarede, at som jeg så det var pension den bedste løsning for mig. Hvortil hun svarede, at dette nemte hun også og at jeg havde været kastet rundt i systemet længe nok nu og egentlig bare trængte til at få noget ro og fred omkring min person.

Der sad jeg totalt off gard og måbede. Tænk sig at blive indstillet til pension efter § 18. Jeg troede næsten ikke mine egne øre, men er naturligvis jublende glad for, at der endelig er bare én der kan se, at der ikke findes andre altaernativer.

Sbér lovede at have det hele klar i slutning af august, så er resten op til pensionsteamet.

Jeg blev så glad, at det røg ud af munden på mig, at hvis jeg får pensionen, så giver jeg hende sku en buket blomster og bagefter kørte jeg til bageren og købte flødeskumskager.... for dette skulle dælme fejres
Masser af

Maybeline2you som håber snart at være pensionist
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2011, 15:08   #19
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Sikke da en skøn ting at få at vide .... og det er rart at der også er super gode sagsbehandlere i systemet ..
Jeg selv var så heldig at ha en af det supergode.... som også fik en buket blomster af mig...
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2011, 18:31   #20
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
SNYD! den SB´er vil jeg også have, hvorfor skal jeg have gimpen?? ØV Og så alligevel for har jo slet ikke nogen lige nu så kan vist roligt stoppe min brok samme sted hen som "husholdningsapparatet" næsten også kommer.

SÅ fru LUM må vi SÅ bede om kammertonen nu, ikke mere grisse snask altså.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt til dem der vil vide lidt mere om merudgifter Pyt Den nyttige viden vi alle har 5 13-08-2014 11:28
Lidt om mig ziggy Din historie 20 16-03-2011 11:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension