K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-07-2011, 22:33   #1
jyttels
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Alder: 63
Indlæg: 75
Blog Indlæg: 11
Styrke: 14
jyttels er ny på vejen
Praktik

Ja så er det 4 uge jeg kører på ang praktik, skulle have haft møde med min sagsbehandler for 14 dage siden, men fik en besked fra hende at hun desværre var syg og har ikke hørt fra hende siden. Jeg har sendt 3 mail til hende ang hvordan det går.

og defor forsætter jeg med 4 timer om dagen, og jeg kan mærke at jeg ikke kan klare mere, jeg var hos lægen i sidate uge, og han sagde også at jeg skulle være indstillet på at jeg ikke kom på fuldtid igen.

Men kommunen kan vel ikke gøre mig noget ang at jeg ikke er kommet op i tid, for man skal vel ikke selv sætte time antalet op? Har jo sendt mail, men ingen svar, så måske min sb er sygemeldt siden jeg ikke hører noget.

Jeg skal være der til sidst i augugst måned, så jeg håber da at jeg kan få en snak med min sb ang timer, kan man få tilkendt et flex job ved kun at have været i praktik 1 gang?

min læge mener jeg har fibromylegi, da jeg har alle de smerter i mine ben, og at jeg har svært ved at konceterer mig når jeg har alle de smerter og der er flere ting som passer ang fibromylegi, men tager en dag af gangen, så må jeg se hvad fremtiden bringer.
jyttels er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2011, 11:38   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jyttels Se meddelelser
og defor forsætter jeg med 4 timer om dagen, og jeg kan mærke at jeg ikke kan klare mere, jeg var hos lægen i sidate uge, og han sagde også at jeg skulle være indstillet på at jeg ikke kom på fuldtid igen.
Forhåbentlig skriver du dagbog, så du kan dokumentere, at du ikke kan klare mere end de 4 timer.

Hvis du kan klare de 4 timer, altså uden at gå hjem i "utide", så tror jeg, at du gør dig selv en tjeneste ved, at prøve med f.eks. 1 time mere pr. dag.

Så kan du skrive i din dagbog, at du har prøvet det og ingen kan bagefter sige, at det burde have været prøvet.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2011, 12:57   #3
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 51
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
Hej Jytte

Jeg er helt grøn her på siden.. men den 1 marts i år fik jeg tilkendt flex ..

Jeg var kun i arbejdsprøvning 1 gang i 3 måneder .. Og jeg kom aldrig over 15 timer om ugen fordelt på 5 dage .. de 3 daglige timer var simpelthen min grænse, og det var fint for det videre forløb.

De snakkede om fra kommunen at sætte tiden op for at prøve, men hende jeg arbejdede ved satte hælene i gulvet, for hun kunne jo se dagligt hvornår jeg var brugt op, og det blev respekteret.

Jeg håber det bedste for dig, for det er et tungt system at danse med
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
for syg til praktik minismandag Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 17-09-2013 11:21
Praktik Jef Alt det andet 15 24-01-2013 22:14
Ang praktik lynge60 Spørgsmål ang fleksjob 9 06-10-2012 11:22
Praktik winhill Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 0 04-07-2012 17:56
Ang praktik jyttels Alt det andet 3 23-07-2011 10:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension