K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-10-2014, 18:03   #11
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Bare fordi man er kendt, eller på trods af...!

Vil gøre opmærksom på at der findes mange dygtige og kompetente psykiatere, og at jeg altid synes det er problematik at vælge en kendt.

Selvom man har et godt navn og rygte, kan det netop være et problem, for har vedkommende så virkelig tid til at udfærdige en enkelt attest og i den forbindelse sætte sig grundigt ind i patientens baggrund ?

Bare rolig, hvis en psykiater har et dårligt rygte, så skal det nok stå 1000 gange, når man søger navnet på nettet.

Mit råd er derfor altid, som skrevet, at man skal søge en som ikke er kendt.

Personligt har jeg en psykiater hvor der INTET kommer op, når jeg søger på navnet, men nævner man vedkommendes navn på hospitalet udvises der særdeles stor respekt.
Samtidig er der ALTID mulighed for konsultation indenfor rimelig tid, netop fordi vedkommende ikke stiller sig selv op på en pedistal.

Den holdning jeg fremlægger her, er dels min egen, dels et "sammenkog" af holdninger og erfaringer jeg har læst rundt omkring i forskellige tråde her på siden.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2014, 19:43   #12
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Vil gøre opmærksom på at der findes mange dygtige og kompetente psykiatere, og at jeg altid synes det er problematik at vælge en kendt.

Selvom man har et godt navn og rygte, kan det netop være et problem, for har vedkommende så virkelig tid til at udfærdige en enkelt attest og i den forbindelse sætte sig grundigt ind i patientens baggrund ?

Bare rolig, hvis en psykiater har et dårligt rygte, så skal det nok stå 1000 gange, når man søger navnet på nettet.

Mit råd er derfor altid, som skrevet, at man skal søge en som ikke er kendt.

Personligt har jeg en psykiater hvor der INTET kommer op, når jeg søger på navnet, men nævner man vedkommendes navn på hospitalet udvises der særdeles stor respekt.
Samtidig er der ALTID mulighed for konsultation indenfor rimelig tid, netop fordi vedkommende ikke stiller sig selv op på en pedistal.

Den holdning jeg fremlægger her, er dels min egen, dels et "sammenkog" af holdninger og erfaringer jeg har læst rundt omkring i forskellige tråde her på siden.
Ser det også som et problem hvis psykiateren er kendt på nogle områder. Men hvis det er en vurdering ifht. jobcenteret vægtes visse psykiatere desværre højere. Jeg kunne blot ved at sige at jeg gik hos Susanne Vind komme over i revalideringskassen. Problemet var bare at hun åbenbart ikke udfylder attester, så jeg mistede mine sygedagpenge/chance for revalidering og skal den dag i dag redegøre for mit forløb hos hende. Min behandling blev afsluttet uden varsel. Var på 4 slags medicin og den sidste gang jeg så hende, var dagen før jeg skulle godkendes til revalidering. Pist var hun væk....mange måneder efter på opfordring fra praktiserende læge og patientvejleder, fortalte hun at hun skulle sælge hendes lejlighed, så hun kunne ikke lige overskue hvornår hun kunne udfylde min attest. Please please lad være med at bruge hende! Det er forrykt hvad der forgår!
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension