K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-05-2010, 20:45   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Hjælpen pist væk!

"Trods en nedslidt krop og livstuende sygdomme, vurderede Køge Kommune på 15 min at Svend Erik Hansen sagtens kan klare sig uden den beskedne hjælp, han har fået siden 2006"

http://www.e-pages.dk/foa/183/

Tjaa, er du Guds barn så -hjælp dig selv!

Hmm, gad vide hvor meget lederne får i lønforhøjelse -når nu de sparer hjælpen væk til denne borger
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 08:03   #2
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Jeg synes at der konstant er problemer med Køge, mon ikke snart det er på tide at der sker en udrensning i den kommune.
For der sidder da givet vis en del mennesker, som ikke er kompetente til at biside det job de har.
Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 10:30   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jamen her i Køge er vi da nået videre .. her handles der nemmelig ..
Det er dømt ulovligt det de har gjort og mange er så visiteret ind i hjemmehjælp igen , og Køge har så opfundet en ny .. ½ time hver 14 dage til mange af dem som de mente de kunne smide ud af hjemmehjælpen .. wauw....

Og de skal så igang med at undersøge de sager om sygedagpenge de private aktøre har lukket for , men det kan de ikke nå for de er ved at lukke og lægge vores skoler sammen og lave helt nye skole distrikter men meget kan man sige om Køge , de ligger sq ikke på den lade side , når de beslutter noget så handler de ... se bare hvor hurtige de var til at lukke for folks sygedagpenge og hvor hurtig de fik hevet hjemmehjælpen fra folk , endnu bedre en hel skoleomlægning lukning sammenlægning kan de klare på under et år...

'Og hvem er det så der leder her i Køge kommune .... det er sq socialdemokrater de blev sammenlagt med skovbo (hvor jeg også har boet ) og kan kun sige stakkels skovbo (men de skal ikke sige jeg ikke advarede dem he he ) og skovbo var venstre .. så kommunal politik og land politik har forhåbentligt ikke noget med hinanden at gøre ....

for tag endelige ikke fejl af at her i kommune er der et varmt forhold mellem df og s

http://www.danskfolkeparti.dk/Fejend...alg_for_DF.asp

PS nogen der har en lejlighed til leje uden for køge kommune ha ha
  Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 15:59   #4
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Hejdien den kan jeg klare, du griber bare tandbørsten, og dine gå ben, så ses vi om et par uger eller 10 her oppe i det kolde nord, du kan helt sikkert flytte ind fra dag 1. *gg*
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 17:15   #5
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
køge kommune skulle vist sparer 125 mio i år og 175 til næste år.
men står der ikke service loven, at en ydelse ikke må være afhængig af kommunens økonomi.
Men den lov er vel snart ligegyldig
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
tak for hjælpen skovbak Alt det andet 1 30-01-2013 17:40
Tak for hjælpen K10.dk Dikal80 Dit og Dat 4 07-12-2012 10:02
Tak for hjælpen Rio Er det overhovdet til at få fleksjob? 6 22-02-2012 09:02
Papir pist væk.... Lightlessnes Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 07-01-2011 08:56
angst og stress pist væk- tror kommunen kandelsdorff Alt det andet 8 03-09-2010 23:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension