K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-01-2012, 02:36   #11
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Mig forsøgte hun i alt fald at hjælpe.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2013, 17:30   #12
titteli
titteli
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2013
Lokation: København
Alder: 53
Indlæg: 6
Styrke: 0
titteli er ny på vejen
God erfaring med Ellen Margrethe Christensen

Jeg og andre har rigtig gode erfaringer med psykiater Ellen Margrethe Christensen.
Hun er yderst kompetent og engageret i sit arbejde - både i hendes private praksis og inde på Kompetencecenteret for affektive lidelser.
Jeg og andre har 'cyklet' rundt hos forskellige psykiatere uden at blive korrekt medicineret. Her har Ellen Margrethe Christensen formået at skære medicinering ned til det rette OG fået os stabiliseret, så vi kan komme ud på arbejdsmarkedet.
Så fra at få 4-5-6 præperater, der ikke virkede, får man 1, der virker hos Ellen Margrethe Christensen.
Flere af os har været 'prøvekaniner' hos andre psykiatere i årevis og skiftet medicin hver gang vi var til konsultation.

Jeg kan ikke udtale mig om, at hun skulle have ændret i lægeerklæringer - det er ikke noget jeg har kendskab til.

Det er en gammel tråd, men jeg vælger alligevel at give mit besyv og bedste anbefalinger med, da jeg mener Ellen Margrethe Christensen er en dygtig psykiater. Endvidere er hun sympatisk og en fremragende menneskekender!
titteli er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2013, 19:09   #13
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Hvis jeg blev henvist til hende for "en kortere bemærkning", som en erklæring jo er, så ville jeg intet have imod det... men det er ikke en jeg ville opsøge med henblik på længere behandling... det er hun for intetsigende til efter min smag.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2013, 18:56   #14
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
En god psykiater er en UVILDIG psykiater

http://www.gomentor.com/da/articles/...-lidelser.aspx

"Affektive lidelser er psykiske sygdomme, som har at gore med en kemisk ubalance i hjernen, hvilket fører til psykiske problemer som depression, mani eller en kombination af begge. Symptomer på affektive lidelser er en følelse af at alt er håbløst, søvnproblemer samt andre problemer."

Symptomer på / Grunde til Affektive Lidelser
Søvnproblemer
Håbløshed
Lav selvtillid
Dårlige spisevaner
Træthed

Det er altså de områder EMG har specielt kendskab til og interesse for - er du dækket ind her?

'Einstein's indlæg ville jeg heller ikke sidde overhørig...
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2013, 21:12   #15
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mukke Se meddelelser
Mig forsøgte hun i alt fald at hjælpe.
Jeg syntes, hun virkede en smule forvirret og springende (jeg var der bare for en kort bemærkning), - og det samme syntes hun om mig - men hun var MEGET sød og meget opmærksom - og gjorde alt for at jeg skulle føle mig tryg i situationen.

Sidst redigeret af mukke; 04-12-2013 kl. 21:14.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2013, 23:20   #16
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af mukke Se meddelelser
Jeg syntes, hun virkede en smule forvirret og springende (jeg var der bare for en kort bemærkning), - og det samme syntes hun om mig - men hun var MEGET sød og meget opmærksom - og gjorde alt for at jeg skulle føle mig tryg i situationen.
Det er nøjagtigt sådan jeg oplever hende.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykiater Bjarne Lund Christensen jassie Alt det andet 8 30-05-2012 21:29
Uopfordret skrivelse fra psykiater - erfaring søges Tassi At søge førtidspension 22 08-03-2011 10:38
Live chat med Margrethe Vestager på jv.dk NU PiaL Alt det andet 0 21-01-2011 10:46
Erfaring med psykiater Jacob Ulrichsen? Carmen Spørgsmål ang fleksjob 1 17-11-2010 16:13
Margrethe Vestager vil have dagpenge reform jsn Politik og Samfund 1 15-04-2010 17:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension