K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-05-2009, 12:02   #21
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Ok jeg forstår nu ...det er da også forvirrende...men gælder det også for samlevere der ikke er gift..

jeg kommer ud for det samme som dig Maruus 60 og 6 mdr. årig...

Så står jeg uden noget medmindre jeg har fået pension eller er død.

Sidst redigeret af Stella; 19-05-2009 kl. 12:12.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2009, 12:23   #22
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Der kom jeg til kort Stella - ved faktisk ikke hvordan det ser ud med samboende- men her gælder vel samme regler som i alle andre samlivs/boende forhold ved det faktisk ikke -

men måske andre ved det
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2009, 12:37   #23
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Blot en lille tilføjelse til det at du kommer i min situation Stella = fylder 60

Jeg har skrevet til forskellige politikere d. 27.4. vedr. dette og har fået svar fra Özlem Sara Cekic:
d. 5.5.09
Det er nogle vigtige problematikker du tager op i din mail, som desværre kommer til at ramme en stor gruppe af mennesker. Derfor vil jeg sende din mail videre til SF arbejdsmarkedspolitiske ordfører Eigil Andersen, som kan hjælpe med at svare på dine spørgsmål.

Jeg venter endnu - men vil lægge svar fra de forskellige politikere efterhånden som de indløber.( hvis svarene kan bruges til noget)
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2009, 13:21   #24
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Stella det gælder ikke samlevende da din samlever ikke har forsørgelsepligt overfor dig så vil du stadig kunne få kontanthjælp....

Og vil ikke skulle have sær ydelse på noget tidspunkt ...

maruus alt korrespondance kan være vigtigt så læg endelig ind jeg er også ved at skrive til eigil Andersen det kommer på her senere i dag eller i morgen ...

Sæt korrespondance i relevante tråde og kan kun anbefale at du også lægger det på din blog så der er lidt samling det kan jo være svært at finde tingene her engang imellem
  Besvar med citat
Gammel 19-05-2009, 16:12   #25
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Tak for rådene Hejdien - men Ups ........gisp

nu " " det altså også være på tide, at jeg finder ud af " hvorfor og hvordan" man blokker .
Har været lidt inde og snuse på blok-siden -( har fundet den udmærkede vejledning) og kan se at det kan være en fordel. - så jeg vil kaste mig ud i opgaven når jeg har noget " på tapetet" i fremtiden. viljen er der -så.....
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2009, 17:32   #26
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
maruus du kan da bare lige være lige så doven som mig

Hvis jeg har et brev som jeg også skal have over i min blok, så trykker jeg bare på den lille mand med taleboblen ned i hjørnet så kommer det automatisk over i min blok , også redigere jeg det der ... aaaahhhhh den dovenskab
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Pensionsopsparing ? Humlebi07 Spørgsmål ang fleksjob 12 04-02-2013 14:19
Sygemeldt afskedet fleksjobber kontanthjælp Poeppel Spørgsmål ang fleksjob 20 02-03-2012 01:59
Pensionsopsparing som fp? flora Nyttigt at vide for Førtidspensionister 9 07-02-2012 14:20
Tvangsudbetaling af efterlønsbidrag Pingu Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 13-01-2012 19:20
fleksjobber på kontanthjælp aktivering ?? anitas Spørgsmål ang fleksjob 3 27-03-2011 10:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension