K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-10-2013, 01:17   #11
dinosaur
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2013
Lokation: Hjemmefra ude på landet
Indlæg: 638
Styrke: 12
dinosaur er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af le cuere Se meddelelser
Efter at ha forsøgt alt muligt i flere timer, java var ok, opdateret og computer genstartet, så kunne jeg pludselig godt komme ind, men imens man så sidder og læser, vil gå tilbage til forrige side, så er man lokket ud.

Forsøgte at lokke på igen, men nu er problemet tilbage. Kan ikke lokke på igen med nøglekort. Hver gang man har indtastet kode osv. kommer der ik en side hvor man kan indtaste nøgle fra nøglekort ind, men en side hvor der står fejl.

Uhyggeligt at læse alt om ens liv fra barndom til nu, alt om sygdom, behandlinger, referater fra samtaler, fortrolige samtaler og vide at man nærmest er tvunget til at give jobcenter samtykke til indhentning og videregivelse af oplysninger - til sammenarbejdspartnere, anden aktør og til private. At også private har ret til at læse alt det og om ens økonomi og privatliv.
Hvis du stadig har problemer, så lige et tip:

Gå ind på Danske Banks hjemmeside, også selv om du ikke har noget med Danske Bank at gøre.
Adressen er
Danskebank.dk
Vælg logon oppe til venstre, vælg netbank.
Så er der afsnittet Hjælp til logon
Du vælger opdater java og følger vejledningen
Dette er et program der afinstallerer gamle java versioner og opdaterer og installerer den aktuelle java.
Herefter skulle du være kørende igen.
dinosaur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2013, 02:07   #12
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af dinosaur Se meddelelser
Hvis du stadig har problemer, så lige et tip:

Gå ind på Danske Banks hjemmeside, også selv om du ikke har noget med Danske Bank at gøre.
Adressen er
Danskebank.dk
Vælg logon oppe til venstre, vælg netbank.
Så er der afsnittet Hjælp til logon
Du vælger opdater java og følger vejledningen
Dette er et program der afinstallerer gamle java versioner og opdaterer og installerer den aktuelle java.
Herefter skulle du være kørende igen.
Tusind tak fordi du gider at hjælpe mig.

Jeg har tidligere i dag afinstalleret al gl. java, tjekkede alt var væk. installerede aktuel java, genstartede computeren. Tjekkede at java var installeret korrekt. Det var ok. Prøvede herefter at trykke på java opdatering, som svarede, at jeg allerede har den seneste aktuelle java installeret.

Kunne så lokke på, gik ind læste på flere sider, men da jeg ville gå 1 side tilbage i afsnittet var jeg lokket af. Kunne derefter efter gentagne forsøg ikke lokke på igen, selv om jeg trykkede på sikkerheds run logo.

Orker ikke mere i dag, den NemID hænger mig ud af halsen lige nu. Er træt. Jeg prøver igen efter jeg har sovet. Hvis der stadig er problemer, forsøger jeg med dit råd med Danske bank og følger vejledningen.
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2013, 03:07   #13
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Skulle det ikke fungere for dig...så prøv at hente firefox og se om ikke du kan i den http://www.mozilla.org/da/firefox/new/

Det er bare at installere den og åbne den...lige ud af landevejen..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2013, 05:15   #14
Tolik
Slettet medlem
 
Tilmeldingsdato: 19-07 2013
Indlæg: 136
Styrke: 0
Tolik er ny på vejen
Ja Webmaster!

Det er lige så nemt som at få en FP igennem under § 17 på det foreliggende grundlag......

(Ment som en spøg.......!!!!!!)
Tolik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2013, 13:27   #15
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Skulle det ikke fungere for dig...så prøv at hente firefox og se om ikke du kan i den http://www.mozilla.org/da/firefox/new/

Det er bare at installere den og åbne den...lige ud af landevejen..

Tak for tip. Men vil nu helst beholde alm. ie .

I går stod der - ingen driftproblemer på Borger dk.

Men i dag står der at forbindelsen er langsom og ustabil.

Så måske var Borger dk alligevel langsom og ustabil i går.

Derfor der var problemer med Borger dk. Hvem ved.

Venter lige til forbindelsen er ok. Er der derefter stadig problemer, prøver jeg Danske Bank , eller åbner Mozilla / firefox i Browser.
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2013, 13:52   #16
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af le cuere Se meddelelser
Tak for tip. Men vil nu helst beholde alm. ie .
Jeg har både ie og Firefox på min pc.
Jeg bruger sædvanligvis Firefox, men indimellem kan jeg møde en side, som fungerer bedst med ie.
Iflg. min søn virker YouTube bedst på ie.

Der er ingen problemer i, at have både ie og Firefox på pc'en, du kan have dem begge to liggende på proceslinien (mener jeg den hedder, den der linie forneden på skærmen), så kan du bruge dem efter lyst/behov.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension