K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-02-2011, 12:31   #1
Også-Morfar
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 13-02 2011
Lokation: Århus
Indlæg: 1
Styrke: 0
Også-Morfar er ny på vejen
Kan AAB Århus bestemme at jeg ikke må søge bolig i foreningen

Goddag i forummet

Jeg er ganske ny bruger her - snar 64 år og pga min omfattende slidgigt har sagsbehandleren for et par mdr. siden sendt ansøgning om førtidspension afsted på mine vegne - Gad vide om den bliver behandlet inden jeg bliver folkepensionist om et år, og derfor mistes igen

Nu til emnet:

Jeg har i går modtaget brev fra AABs advokat Holst Advokater, hvor Advokat Henrik Steen Jensen på vegne af boligforeningen skriver at jeg ikke kan søge bolig i AAB, jeg må heller ikke udnytte bytte bolig tilbud. Det er jeg stærkt utilfreds med. Jeg har modtaget en opsigelse at mit lejemål fra AAB da flere beboer i ejendommen har klaget over støj fra min lejlighed. som mangeårig medlem af AAB har jeg aldrig tidligere modtaget klager over noget som helst, og jeg har en ren straffeatest - Opsigelsen bliver naturligvis prøvet ved Boligretten og hvis den tabes efterfølgende anket til landsretten. Som det er i dag, skal lejligheden være tømt og klar til syn d. 01.06.2011.
Hvis AAB kan forbyde mig at søge en anden bolig i foreningen er det meget vanskelig for mig at finde en passende bolig i Århus, da langt de fleste interesante tilbud jeg modtager netop kommer fra AAB.

Ja jeg får daglig tilbud boliger fra AAB gennem Århusbolig portalen selv om deres advokat skriver at jeg ikke kan anvende disse tilbud.
Jeg er både vred og forvirret.
Er der nogen her der ved noget om dette emne eller lignende tilfælde høre jeg meget gerne fra jer.

Venlig hilsen

Leif
Også-Morfar
Også-Morfar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2011, 15:58   #2
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Hej Leif.

Når man ikke overholder husordenen og er til gene for de andre beboere kan boligforeningen godt sætte en ud.
Men jeg tvivler på at de må gøre det når du ikke er blevet advaret undervejs. Altså ikke har fået besked om at der er blevet klaget, og ikke har fået et brev hvor der stod at hvis du fortsat er til gene så vil du blive sat ud...

Så vidt jeg ved er det ikke spor nemt for boligforeninger at smide en lejer på gaden, så jeg er ret spændt på hvad det ender med for dig.

Hvis du ender med at ryge ud, så vil jeg tro at socialforvaltningen kan hjælpe dig med at finde en anden bolig når nu du er i systemet.

Jeg har ikke tid til at finde lovgrundlag lige nu for det jeg skriver og tjekke om det er rigtigt eller jeg har misforstået noget.
Men jeg gør det senere


Kan du i mellemtiden lige forklare lidt mere?

Er du blevet oplyst om at boligforeningen har modtaget klager over dig?
Må jeg spørge hvilken type støj der er tale om og hvor ofte?
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er det ikke rigtig gjort af mig og søge flex?????? adams Spørgsmål ang fleksjob 32 02-05-2012 10:49
Hvorfor må man ikke selv søge FP? Evaave At søge førtidspension 38 03-07-2011 23:56
søge ny bolig metsen Alt det andet 8 29-04-2009 12:40
Hvis man ikke ved hvor man skal søge? Mariepigen Alt det andet 7 19-12-2008 00:19
Søge førtidspension - ikke længere en mulighed? Mariepigen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 15-10-2006 20:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension