K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-02-2011, 15:19   #41
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Du behøver ikke spilde tid på at smide det privat... jeg har bare taget ud fra listen her i tråden, og så lavet blandet bolcher med det jeg allerede havde, sådsn at det du har mindet mig om ikke nødvendigvis står til sidst

Der til har jeg sendt det nu her til formiddag, jeg valgte at sende til dem bække hvor det aller aller første jeg har skrevet er at jeg er stærkt utilfreds med den manglende reaktion, for så var jeg sikker på at "good cop" også ser at du ikke er den eneste der ikke har fået nogen reaktion (hvis du da huskede at banke dem lidt oven i hovedet med det)

I løbet af går fik jeg mail fra journalisten, han vil tilsyneladende ikke sende flere læserbreve om det her emne?? (så lige nu tygger jeg på muligheden for at fortsætte i en af de større aviser, Nordjyske eller Juyllandsposten ell... men tygger kun) dog var der lidt positivt der er kommet en hel del reaktion skrev han.

Syntes du ikke selv det var dumt, at være for doven til at flytte din dreje skive *gg*
Det positive i det negative for dig må forhåbentlig være at de for pokker da vel ikke kan andet end at få afsluttet din sag, med sådan en diagnose (ved godt den ikke er endelig endnu) altså den slår jo ligesom fast med 7-tommer søm at selv ikke en lov kan gøre dig rask.... det håber jeg, så du endlig kan få lidt fred det trænger du til. om en du helt sikkert vil komme til at bruge en del tid på at acceptere at det nu ser sådan ud, og stadig bevare dit gode humør (hvis du skulder dig af med det så kommer jeg personligt og...)

Det er lidt trist med din far, jeg håber de kan hjælpe ham i Aalborg, og at han ikke får alt for mange men.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2011, 00:34   #42
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
@LUM

Tror du misforstod mig .. det var ikke selve de listede punkter, men derimod løsningsforslagende der fulgte med du kunne få oplyst privat

Mht til at De ikke har modtaget vores mail. må jeg sige at det forkommer mig umuligt , at Jobcenterchefen ikke har læst min mail. Jeg sendte menlig retursvar på invitaionen via den mail hun sendte til mig og siden hun stod i forhallen og tog imod mig kl. 10 må h*n jo ha været sikker på jeg kom, selv om mit ønske om ændringen at tiden, ikke fik nogen respons

At din mail heller ikke er kommet igennem nøglehullet på h*n pc er næsten for påfaldende syntes jeg.. gad vide om Rie har modtaget samme besked.

Jeg var ikke klar over, at der nu var indført censur på aars avis og jeg mener da stadig emnet er højaktuelt.. men når Aars avis ikke vil optage det, så kan vi jo bare kontakte Farsø avis´s redaktion og få det sat i der eller i Vethimmerland eller ugeavisen. Dét er nemlig 4 selvstændige redaktioner.. så *** hul i Aars.

Mht. drejesædet så var det vist mere min kærestes dovenskab, der bevirkede at det ikke lå på sin palds.. og han har derfor måtte servicere mig i weekenden og få klaret alt det huslige.. jeg kunne nemlig ikke engang løfte min elskede kaffekop

Mht. gigten ...Jah jeg håber da at de endelig forstår, at det ikke er hovedet der fejler noget ( selv om nogle måske vil tvivle), men resten af kroppen og at jeg ALDRIG!! bliver rask og at det kun kan gå ned at bakke som tiden går.

Ja! jeg trænger til ro i årevis -GG- og med lidt hjælp fra endnu en rigtig god ven.. så xér jeg fingere...øh næææ.. det kan jeg jo ikke .... så håber jeg Fpén går lige igennem.

Mht. til min far så har han gennemgået ballonudvidelsen i morges og har det her til aften rimeligt okay og hvis alt er okay i morgen efter stuegang kommer han hjem igen .. JUbiiiii....

Masser af
M2y
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2011, 08:39   #43
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Misseforstod dig ikke Ikke at jeg ikke gerne... men jeg vil heller ikke bruge dem i forhold til kommunen, fordi, hvis nu jeg har andre forslag til samme problemstillinger, så har de mere at rode rundt i mellem

Jeg sendte som sagt mit 18 sider lange "brev" en til hver. Og skrev som sagt øverst at jeg er stærkt utilfreds med den manglende reaktion på første mail. Konen har ikke reageret, men det havde jeg så heller ikke forventet efter SÅ meget tekst, der er altså meget at pløje sig i gennem *gg* Så til min overraskelse fik jeg s q en mail fra manden, overrasket netop fordi det er så langt, og normal svarer man jo altså først når man har læste det. Endnu bedre så stod der mere end bare... modtaget, og det er ellers alt jeg beder om. Så absolut ROS!

Venligt og imødekommende, og man er åben bart gået i gang med at kæmpe sig i gennem det, godt nok var han ikke blevet færdig (ejii langsomme hund *gg*) men h*n ville tage mine mange ting med til udvalget, og få dem diskuteret.

Det er bestemt positivt, for det kan jo være de kan se ting, jeg ikke selv har fanget, dog er det meste mere stilet imod SB´erne, så som at være mere nøgentagen, jeg har flere steder hvor det er konstateret at jeg har været sur, hvilket jeg altså ikke har været, fx en gang hvor en dør smækkede pga træk i lokalet, selv samme dør smøkkede også da SB lukkede den, så en mere nøgen observation, nu SB absolut VILLE det skulle stå i notaterne ville have været langt bedre, altså at der bare blev konstateret at døren smækkede, frem for at jeg var sur og smækkede med døren.

Jeg er også inde på løsningsforslag i forhold til skift af SB´er, altså klart de ikke gider vi skifter hele tiden og så igen, den slags borgere vil de helt sikkert få, hvis man BARE kan skifte, samtidig er det vigtigt at vi får lov at skifte, for i det øjeblik vi giver udtryk for at vi gerne vil, er det også et udtryk for at noget ikke fungere. Problemet med konstant skiften kan løses ved at sige at vi borgere kan få selv-valgt skifte 1 gang årligt fx. I samme åndedrag... jo jo de vil sikkert få et problem med sagsbehandlere der ikke har sager nok, men så skulle de måske nok overveje at fyre de sagsbehandlere for der er altså en grund til at vi borgere ikke ønsker dem... lige DEN håber jeg sidder rigtig godt og grundigt som en mavepumper.

Og meget meget mere *gg* Ud over at jeg til sidst udbad mig en liste over hvad de MÅSKE forventer at de kan bruge, med en lovning om at jeg selvfølgelig ikke banker dem oven i hovedet, hvis det så alligevel ikke bliver, for jeg er om nogen godt klar over at systemet er ret stift, og som jeg skrev den liste er nem at lave for de tager bare det jeg allerede ahr skrevet og klippe klistre (vil de gøre det rigtig nemt, grå de det hele i gennem fra en ende af og sletter det de ikke skan bruge, og lader resten stå, og smider hele ****et tilbage i fjæset på mig) de behøver enlig ikke bruge en masse tid på det, for jeg er skam ligeglad med hvordan det ser ud, jeg har jo orginalen selv, det er mere pointen i at... det og det vil vi gerne forbedtre/ændre, og poienten i at fæølge det lidt til dørs, at jeg kan se de så også gør noget, for det er altså for nemt bare at sige at de gør noget, uden beviser kan jeg jo ligesom ikke stole på det.

FEDT du beholder dit gode humør, uden er verdenen s q så trist, og er den ikke trist nok som den er??

Dejligt med din far *ss* der kommer til at gå lang tid endnu før I har vennet jer til hans nye situration, ikke fordi han kommer til at kunne leve som før (bort set fra en omgang piller) men ... jeg tror ski altid det vil ligge i baghovedet.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2011, 14:36   #44
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Jamen de har jeg fuldt ud forståelse for og det skal jo også være autentisk så det afspejler, hvordan du oplever det.

Når du skriver at H*n sendte retursvar til dig , dog uden at ha pløjet sig igennem de 18 sider som sikker ikke er Gonatlæsning så kan jeg jo ud far det se, at H*n har taget mit ene løsningsforslag til sig og ikke kun sender dig et standart svar.

Det er da glædeligt og positivt og fuldt ud i tråd med min opfattelse af, hvordan h*n opfattede budskabet og hvordan h*n er rent menneskelig, selv om det kan være svært, at tro på, at denne type mennekse også befinder sig i Jobcentret. Måske hænger det sammen med , at h*n også driver en privat vriksomhed og derfra ved, at kunderne i butikken skal man servicere ordentligt ellers kommer de ikke igen og det dårlige ry løber hurtigere end en 100 meter sprinter i så lille et lokal samfund som vores.

Desværre for os, har vi ikke muligheden for at vælge en anden butik( jobcenter) med mindre vi skifter kommune og selv om det kunne være et alternativ, så ved man trods alt hvad man har og ikke hvad man får eller kunne få andet sted.

Mht om de vælger at lege Jørgen Klevin -GH- eller hvordan de får makket ændringsforslagende sammen er jeg som sådan også ligegald med, så længe det ikke forringer vores fremtidige møder, muligheder og sagsbehandling. Sker det.. så kan de være sikker på, at The watch dog bider fra sig igen

Jeg kal selv lige ha gennemlæst det en gang til og har planer om at deltage.. du ved fingeren på pulsen...

JOH! Jeg beholder mit gode humør så længe jeg kan og du er da rimelig god til at gi mig min daglige dosis at humor

Mht til min far, så er jeg bare glad for at alting gik som det skulle og så må Mor og jeg jo pleje ham lidt ekstra den næste tid og proppe pillerne ned i halsen på ham med et kosteskaft eller via en tragt og en 1/2 liter kaffe :LOL: hvis han ikke vil indtage dem frivilligt


M2y
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig

Sidst redigeret af maybeline2you; 16-02-2011 kl. 15:00. Årsag: fejloplysning slettet
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
"Lad nu de svageste få fred" - godt læserbrev i JP -Henrik- Politik og Samfund 4 08-12-2010 18:55
har brug for hjælp til svar på læserbrev buster Alt det andet 0 15-01-2009 22:04
Læserbrev om Erik Simonsen OD. Henrikxxxx Politik og Samfund 0 15-01-2009 07:28
Læserbrev. annasen Alt det andet 0 08-01-2009 13:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension