K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-12-2008, 13:31   #11
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Efter som at det er offentlige sider går jeg stærkt ud fra at de er bedre opdaterende end flere år tilbage, det er jo sider folk går ind og bruger når de skal se om de får det rigtige beløb, fejlinfo, ville skabe raverok på kommunerne.

MEN der kan være en hage ved børnetilskudet, som sagt jeg har ikke læst § der hører til.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2008, 00:40   #12
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af mor4 Se meddelelser
Hej

Har lige høre lidt af en "uhyggelig" sag her i mit nærmiljø ... derfor har jeg nu følgende spørgsmål, for at vide hvordan vi selv vil komme til at stå hvis det skulle se for mig(os)

Har prøvet at søge her på nette men uden brugbar resultat

Håber I kan svare/hjælpe mig.

Hvis jeg pludselig/af en eller anden grund skal på kontanthjælp - hvordan er vi så stillet. hvis de stoppet mine sygedagpenge fx efter årets forløb

Jeg er gift og vi har 4 mindre børn og bor i hus.

Kan bare læse at ægtefæller har forsørgepligt overfor hinanden.....
* er det fuldstændig lige meget hvor meget manden tjener - hvis han tjener noget, så kan man intet få?????
* eller er der en max for hvor meget han må tjene for at jeg kan få kontanthjælp.
Vi har slet ingen mulighed for at klare os kun for hans løn.

Hende fra mit nærmiljø kan ikke få kontanthjælp fordi manden tjener for meget; men altså de kan jo sikkert heller ikke undvære penge fra hende.... så rådet var bare, at så måtte de jo lade sig skille ....... Det kan man s.. da ikke byde folk!!!!!

Håber nogen som kender svaret vil bruge tiden på at svare mig
God weekend

Det er sådan en "AHA!" oplevelse jeg godt kunne ønske at flere raske arbejdende danskere i samfundet fik... det er SÅ tydeligt at meget få er klar over hvad Claus Hjort Frederiksen har haft gang i siden 2001...

Du kan håbe, at SF, Enhedslisten, Socialdemokraterne og de Radikale får held med sig i deres nuværende plam om, at få Hjort til at afskaffe starthjælpen og kontanthjælpsloftet... sker dette er der ikke noget at være nervøs for, for det er kontanthjælpsloftet der er årsagen til dine nære bekendtes situation.

Vi skal jo nok bare ikek regne med den store effekt af oppositionens anmodninger, så længe vi har Fogh og Hjort ved roret, for de har for vane ikke at lytte til andet end dem selv og deres koalitioner K og O. K er ikke et hak bedre, og O ønsker det ikke fjernet, da de så ikke kan være på nakken af invandrerne.

Det kræver vidst et regeringsskifte...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vedr. Kontanthjælp heidi1972 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 29-09-2013 09:34
Vedr tilbagebetaling af kontanthjælp - aktivering Bodrum Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 21 21-07-2013 09:13
Vedr. Kontanthjælp,jobklub & afbud Hygeria Alt det andet 9 07-10-2011 22:16
Spørgsmål vedr kontanthjælp jensen79 Alt det andet 17 11-02-2010 23:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension