K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-09-2012, 19:24   #11
KBR
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2012
Lokation: Næstved
Indlæg: 254
Styrke: 12
KBR er ny på vejen
Ja, grænsen for kronikertilskud er en CTR saldo på ca 16800, men det giver dig altså kun en egenbetaling på ca 3600 kr årligt; dvs lyder din CTR-saldo på 15000, er din egenbetaling mindre end 3600 på årsbasis.
KBR er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2012, 21:24   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg er virkelig målløs over at folk synes det er for meget at bede om en rampe...

At nogen kan sige at jamen samfundet skal da spare...hold da kæft....der er kraftedeme mange andre steder de kan spare...før de skal begynde at gøre det på en rampe til en mand der har fået sit ben af...

Men men det er jo nok alt efter ens samfundssyn...fred være med det....

Nu skal man nok passe på med at have en mening om hvordan det er at fået sat sit ben af og hvordan en anden kan have det med det.....også selv om man er dårligt gående (lyt: gående...det er nemlig skide svært at gå når man kun har et ben og ikke kan bruge en protese)

Jeg synes det er fuldt ud rimeligt at du søger den rampe....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2012, 21:44   #13
zen-q
Føler sig hjemme på K10
 
zen-qs avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2012
Lokation: Fra Fyn
Indlæg: 29
Styrke: 12
zen-q er ny på vejen
Hallo! En pris på en rampe er sguda småpenge i denne sag...!

Hvor mange penge er det liiiiiige, kommunen bruger på at komme frem til afslag, klage og sagsbehandling i denne sag???
zen-q er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2012, 21:48   #14
Raptorz
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-07 2010
Lokation: Sydlangeland
Alder: 62
Indlæg: 9
Styrke: 0
Raptorz er ny på vejen
Kunne heller ikke lade være med at være ironisk ......Desværre er det blevet sådan i Danmark:P
Takker for støtten
Raptorz er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2012, 22:19   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er der kan irritere mig er at dette forum er sg ikke lavet for at folk skal komme med gode forslag til samfundsbesparelser...

Er man til det så findes der andre forums rundt omkring...

Meningen er netop at man kunne komme herind og få hjælp....og ikke fordømmelser fordi man ****ing søger en rampe efter man har fået sat sit ben af...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2012, 23:03   #16
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Sikke en masse harske udmeldinger, dog luner jeg mig lidt ved, at de stort set kommer fra nye brugere med ret få indlæg - måske har de ikke lige fanget hvad konceptet K10 egentlig drejer sig om endnu???

Selvfølgelig skal du have en rampe, det manglede sgu da bare andet!!

Håber du får den før eller siden, men helst inden næste sommer!!!

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2012, 23:27   #17
Raptorz
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-07 2010
Lokation: Sydlangeland
Alder: 62
Indlæg: 9
Styrke: 0
Raptorz er ny på vejen
Det håber jeg da oxo men nu må se hvor langtid ankenævnet er om at behandle sagen, har hørt at der er lang lang ventetid i region Syddanmark :P
Raptorz er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2012, 23:33   #18
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Ja der er mange, der må rundt om huset for at komme i haven. Det er nok ens egen pengepung, der må betale. Det offentlige er jo ikke til alt. Men held og lykke.
Jeg tror simpelthen ikke du har fattet den lovgivning der er og findes....

Det er lige netop det det offentlige er der til....at få hjælpemidler når man er handicappet...

Man har lavet lovgivningen netop for at man ikke skal ruinere folk der har brug for hjælpemidler ved at de selv skal betale....

Så nej...er man handicappet og har brug for hjælpemidler....så kan og bør man søge kommunen om hjælpemidler....så manden kan leve et liv så normalt som overhovedet muligt....

Manden forsøger ikke at få det offentlige til at betale for at få marmorgulv med indlagt varme...vel....det drejer sig om en rampe så han kan komme ud i sin have...lige som alle andre...

Jeg er helt sikker på at hvis han nu bare kunne gå rundt om for at komme i sin have...så slap han gerne for det bøvl der er med at søge et hjælpemiddel...


Citat:
Oprindeligt indsendt af Raptorz Se meddelelser
Det håber jeg da oxo men nu må se hvor langtid ankenævnet er om at behandle sagen, har hørt at der er lang lang ventetid i region Syddanmark :P
Nu er det ikke sikkert du behøver at gå helt til ankenævnet....kommunen har jo 4 uger til at omgøre deres afgørelse og give dig medhold....man kan jo altid håbe...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2012, 10:54   #19
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Hvis du selv må betale, skal du endelig udnytte reglen om håndværkerfradrag over skatten. Det kan da lune lidt.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2012, 11:17   #20
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Stampe, vi taler om et hjælpemiddel, ikke en ny terrasse..........
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afslag på §17 jango Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 14-02-2013 22:22
Evt afslag på FP maybeline2you Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 65 08-10-2012 13:35
Afslag på førtidspension - Hjælp til afslag FTP ansøger Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 27-10-2011 12:36
bliver snart vanvittig afslag aflsag afslag mams Hjælpemidler til handicappede 36 11-07-2011 16:26
Afslag §34 pruttenQ34 Alt det andet 7 26-03-2009 10:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension