K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-01-2013, 10:27   #21
HvadNuLilleDu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2012
Indlæg: 115
Styrke: 13
HvadNuLilleDu er ny på vejen
At tage piller eller andre midler for at fjerne smerte eller andre følelser strider mod min over bevisning det løser jo ikke problemet de gør bare så man ikke kan mærke det.

Mine læger vil også gerne have mig på "lykke" piller jeg har prøvet 4 forskellige også sage jeg stop de gør alle det same.

1. verden bliver ligegyldig
2. min hjerne slår kolbøtter ligsom den lige et kort øjeblik slår fra også til igen.
3. jeg tager på af dem.
4. de gør ikke min livs kvalitet bedre tværtimod.

det var bedre man fik fixet det danske system så man også kan få hjælp hvis man har problemer i hovedet.
HvadNuLilleDu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2013, 10:40   #22
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Selvfølgeligt skal man ikke bare tage piller hvis det kan behandles på andre måder. Men det er ikke alt der kan.
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2013, 14:14   #23
HvadNuLilleDu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2012
Indlæg: 115
Styrke: 13
HvadNuLilleDu er ny på vejen
det løser i hvert fald heller ingen problemer at få et misbrug af stoffer eller alcohol.

og uanset hvor dan man vender og drejer det så er der en risiko for misbrug når man tager stoffer eller drikker.
HvadNuLilleDu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2013, 14:31   #24
Buddha
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2011
Lokation: Jylland
Indlæg: 195
Styrke: 0
Buddha er ny på vejen
Må gang på gang tage mig selv i at sige "prøv en joint" til folk herinde..her er en liste på ca. 200 tilstande hvor der er dokumenteret virkning..der er ca.60 forskellige cannabinoider i cannabis,så man kan fremdyrke specifikke typer imod specifikke lidelser.

De 2 cannabinoider der er fremelsket i den cannabis vi finder på det sorte marked i dag er THC og CBD men i medicinsk cannabis ville det være en nødvendighed at finde den balance af cannabinoider,der virker for den enkelte patient:Lidelser hvor cannabis har dokumenteret virkning
Buddha er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forkert beregning af FTP Trine Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 01-04-2013 20:21
Forkert diagnose Risa Alt det andet 9 16-05-2012 23:42
Jobcentre -målt forkert? buster Politik og Samfund 3 02-10-2011 10:34
Fik forkert medicin! Supercarla Dit og Dat 18 31-12-2009 10:23
forkert information ann Spørgsmål ang fleksjob 2 22-03-2006 09:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension