K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-11-2012, 15:29   #1
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
proteindrik

Proteindrik hvilke er gode Jeg skal til at spise dem
Har set på Nutridrink Juicestyle, Nutridrink Protein, Resource. Det er svært at finde ud af hvad jeg skal købe. Nutridrink Juicestyle lyder ok men er de og gode ?? Nutridrink Protein lyder til være gode og de ser også ok ud når de er kommet over en kop.


Jeg har svært ved at overskue at spise og det tag langt fra jeg går i gang med at finde det til at jeg kan spise og det tager noget tid at spise.

Der skal helst være rimeligt roligt når jeg skal spise og det er der ikke altid. Jeg også ha god tid til at spise der er der ikke altid.
Så jeg får ikke nok mad lig nu. Så der for skal jeg i gang med Proteindrik så er jeg sikker på at jeg at får nok.
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2012, 15:47   #2
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Ved ikke noget om proteindrikke..

Men ved at peanuts har et højt proteinindhold, så det er et nemt lille mellemmåltid.
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2012, 15:51   #3
Wersi 56
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2007
Lokation: Sjælland.
Indlæg: 43
Styrke: 17
Wersi 56 er ny på vejen
Smile

Citat:
Oprindeligt indsendt af Vej86 Se meddelelser
Proteindrik hvilke er gode Jeg skal til at spise dem
Har set på Nutridrink Juicestyle, Nutridrink Protein, Resource. Det er svært at finde ud af hvad jeg skal købe. Nutridrink Juicestyle lyder ok men er de og gode ?? Nutridrink Protein lyder til være gode og de ser også ok ud når de er kommet over en kop.


Jeg har svært ved at overskue at spise og det tag langt fra jeg går i gang med at finde det til at jeg kan spise og det tager noget tid at spise.

Der skal helst være rimeligt roligt når jeg skal spise og det er der ikke altid. Jeg også ha god tid til at spise der er der ikke altid.
Så jeg får ikke nok mad lig nu. Så der for skal jeg i gang med Proteindrik så er jeg sikker på at jeg at får nok.


Hej.

Prøv, at tage en kikker på www.getbig.dk Hos denne, kan du købe alt i protein til rimelige penge.

jeg er veganer og køber protein, mineraler og vitaminer fra denne og der har aldrig været problemer med levering.

mvh. wersi.
Wersi 56 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2012, 16:50   #4
carolines
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 03-04 2012
Indlæg: 381
Styrke: 13
carolines er ny på vejen
Overvejet at tale med en diætist - inden du kaster dig ud i proteindrik, uden anbefaling?

(Medmindre du allerede har fået det anbefalet, selvfølgelig:-))
carolines er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2012, 17:44   #5
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
hvis det er noget din læge siger, kan du købe dem på apoteket.

du kan få medecin tilskud til dem, så du ikke selv skal betale dem, de er ret dyre,
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2012, 18:08   #6
KBR
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2012
Lokation: Næstved
Indlæg: 254
Styrke: 12
KBR er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
hvis det er noget din læge siger, kan du købe dem på apoteket.

du kan få medecin tilskud til dem, så du ikke selv skal betale dem, de er ret dyre,
Nemlig Du kan ligeledes få vejledning i hvad du helst skal vælge ud fra dit behov.
Og start med at købe små portioner af hver slags/smag, indtil du finder ud hvad du mest er til.
Mange oplever, at de er nemmest at få ned, hvis de er så kolde som muligt - evt frosset til is.
KBR er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2012, 18:45   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Man går i hvert fald ikke galt i byen hvis man køber dem fra apoteket, da de netop er sammensat korrekt.

Mange af de proteindrikke man ellers kan købe, er fx til bodybuildere, eller til folk der skal tabe sig betydenligt, og indeholder andre ting som fx giver mæthed eller som kun bør tages sammen med ekstrem krops forbrænding osv. De fleste af dem skal man også drikke sammen med mindst 3 L vand, hvilket bestemt også bidrager til, at appetitten tager yderligere et dyk.

Dem fra apoteket er til almindelige mennesker, der bare ikke får spist nok, enten pga manglende lyst eller pga sygdom. Så det er dem du skal vælge.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2012, 20:28   #8
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
TAK jeg har planer om at tag på apoteket spørge dem før jeg køber dem. Jeg håber på at få tilskud til dem ellers hvad ellers må jeg vendte til at kommer på sygehuset.
Det er bare en form sag ved min egen læge hun har end til nu ikke sagt nej fx fys får jeg uden problemer. Hun ved jeg er op imod for tiden. Jeg skal bag holde vægten så vil det være godt. Jeg vil ikke tabe mig mit bim er meget lavt. Der bliver en længere periode hvor jeg ikke må spise almindelig mad. Så derfor vil jeg gerne ha dem

Mit handicap gør at jeg til tider har problemer med at få mad nok. Jeg end da mildt rem når det kommer til spise.
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2012, 21:26   #9
malofa
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2010
Indlæg: 378
Styrke: 15
malofa er ny på vejen
En del af proteindrikkene smager ikke specielt godt. Måske du ville have gavn af selv at blande en proteinbombe? Under alle omstændigheder er du nødt til at have en læge og/eller en diætist med indover...
malofa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2012, 22:07   #10
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Jeg kommer ikke selv til lave nogle former proteindrik det kan jeg ikke overskue. Har prøvet at finde ud hvordan man gør det. Hvis du har opskrift noget som smager godt og er nemt lave. Jeg har fundet af æg er godt så når jeg spise mere almindeligt kommer der æg i alt
Jeg går ud fra at min læge vil spørge ind til det hvis hun mener det er nødvendigt.
Jeg spørger på sygehuset når jeg skal der end.
Jeg regner med spørge min nabo jeg må smage en af hans.
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension