K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-04-2009, 20:17   #11
Gerbilwoman
Elsker at være her på K10
 
Gerbilwomans avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2009
Lokation: Vestsjælland
Alder: 43
Indlæg: 94
Styrke: 16
Gerbilwoman er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ametyst Se meddelelser
Læser jeg rigtigt?????eller hvad, er der en tidsbegrænsning på aktindsigt ????

Jeg formoder at den gælder så længe den aktuelle sag kører eller hvad????Er der fælder i det her???

Godt forår til alle her...
Hvis jeg har forstået det korrekt, så betyder løbende aktindsigt + det med de 90 dage at de skal sende alle relevant papirer ang. ens sag med max 90 dages mellemrum til en
__________________
Most people would succeed in small things if they were not troubled with great ambitions.
Gerbilwoman er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2009, 21:35   #12
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Nu har jeg aldrig hørt om løbende aktindsigt, men jeg tænkte bare på at nævne, at det nytter kun at søge aktindsigt, når der ligesom er sket noget i sagen (feks. været til møde med sagsbehandleren). Hvis man hele tiden søger aktindsigt uden der er sket i sagen, så får man sådan set næsten det samme hver gang....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2009, 23:02   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg har løbende aktindsigt både ved bomi og ved min kommune, da jeg i starten af 08 fik aktindsigt var der alle de papir med som de havde på mig, men medmindre man beder om det så kommer der ikke papir løbende det vil sige at når man mener at man nu har været til nok møder uden at vide noget ja så skal man bede om aktindsigt igen fra den dato man sidst fik og frem til nu...

Jeg har klaret den ved at aflevere en hjemmeskrevet aktindsigts erklæring til min sagsbehandler i den står der at jeg vil have alle tilgængelige papir notater m.m det gør så at hver gang jeg har været til møde med hende eller bomi så får jeg et referat magen til det som sagsbehandleren har lagt ind , fra bomi får jeg så også papir fra deres lægekonsulent (som ikke kender loven men den tid den sorg ) og fra fysioterapeut samt div møder hvor også kommunen og jeg er med ... skulle det nogengange glippe , så sender jeg lige en hov hov mail til min sagsbehandler ...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Aktinsigt Abraxus Dit og Dat 23 10-08-2013 09:27
Aktinsigt, hvad er det? + Sagsbehandler? 1980 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 31-08-2012 21:39
Løbende aktindsigt eller anktindsigt løbende? Håber Alt det andet 3 18-02-2011 03:11
Aktinsigt. hwm Alt det andet 2 16-10-2009 12:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension