K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-01-2016, 23:19   #11
jango
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2010
Indlæg: 115
Styrke: 14
jango er ny på vejen
Der står et sted i alle mine papirer at min tilstand er stationær og alle muligheder er udtømte. Men det gjorde der også første gang jeg var til møde.
Men der som sagt det nye med den 4 afklaring og faktisk også hvor jeg havde en hjemme hos mig selv fra kommunen for at se hvordan jeg klarede hverdagen med de hjælpemidler jeg nu har. Referatet nævnte intet det kunne forbedres i mit hjem så det må vel også stå i den nye aktindsigt?


Jango
jango er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2016, 11:59   #12
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Hej Jango. du bør hurtigst muligt kontakte patientforeninger. Min erfaring er, at man ikke behøver være medlem for at få hjælp. De ved godt at mange i din situation ikke er i en patientforening. Jeg kender dog ikke alle foreninger, men du kan nemt finde dem på google. De kan også forklare dig nærmere hvad de kan tilbyde. Du behøver ikke, at finde en forening der specifikt handler om din sygdom. Forsøg en der kommer det nærmest. Hvis en bisidder skal findes og vedkommende skal have tid til at sætte sig ind i din sag er det vigtigt at du arbejder på det nu. Held og lykke!
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2016, 14:03   #13
jango
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2010
Indlæg: 115
Styrke: 14
jango er ny på vejen
Hej. Jeg tror du misforstår mit problem en lille smule Jeg har min kone og en rep fra min fagforening som bisiddere. Så tror ikke jeg vil kontakte en patientforening men det var mere for at få andres erfaringer/råd fra deres Rehab møder. Men som nævnt er der nye oplysninger i min sag som jeg helt sikkert vil bruge til en ny ansøgning på det foreliggende grundlag når nu jeg igen får afslag på at de ikke vil indstille mig mig til førtidspension.

Tak for dit svar, trods alt

Jango
jango er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension