K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-12-2011, 23:54   #1
PCML
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2009
Indlæg: 39
Styrke: 15
PCML er ny på vejen
Kan I huske os?

LÆnge siden jeg har været her, og kan se min det også er længe siden min mand Hopper har været her.

Der er sket meget siden sidst.

Han har gennemført ny arbejdsprøvning.

Dog stadig på kontanthjælp.

Han har været til møde med leder af jobcenter, sagsbehandler og advokat i sidste uge. Og de blev enige om han er for syg til fleksjob. Kan kun arbejde 8-9 timer om ugen.

Så inden jul, får han besked om de indstiller til pension. De ville have han skulle søge selv efter paragraf 17, men de nægtede de. Kommunen skal indstille. Så nu har de 1 uge endnu, og så skal der ligge et svar..


PUHA det er nervepirrende. Det har været en meget hårdt år. Oveni det er han begyndt at vælte, benene forsvinder under ham. Til min fødselsdag røg han på skadestuen da han mistede kontrol over arme og ben. Nu skal der en masse undersøgelser igang.
Men han har også været presset, stresset, og er pisse hårdt at bare gå og vente, og samtidig med pengene er små...

men vi håber det bedste nu..
PCML er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2011, 11:11   #2
PCML
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2009
Indlæg: 39
Styrke: 15
PCML er ny på vejen
116 har læst. Men ingen der kan huske os. Det var da vildt
PCML er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2011, 12:10   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg kan godt huske Hopper.

Hvis du havde skrevet dette indlæg i en af jeres tråde, så ville de fleste nok kunne huske jer begge to.

For mit eget vedkommende har jeg tit problemer med, at skelne de forskellige brugere fra hinanden og må lige gå et par indlæg tilbage i en tråd og læse op på den for, at få genopfrisket min hukommelse.

Mange af K10's brugere har et nick, som er sammensat af forskellige bogstaver og tal, og jeg må erkende, at det kun er ganske få af dem, som jeg kan kæde sammen med et forløb, og sådan har jeg det altså også med "PCML".
Hvis jeg derimod læser et eller to af dine indlæg i din tråd, så går der måske et lyd op for mig.

Og netop derfor anbefales det, at man fortsætter i sin egen tråd.

Ellers kræver det, at vi andre skal gå ind i din profil og finde frem til dine tråde og indlæg for at genopfriske vores hukommelse, og det orker man altså ikke altid.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2011, 12:27   #4
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
Hey
Åuha nu må vi da håbe at kommunen forstår at det er hans tur nu. Så I kan få lidt ro på

Det lyder rigtig væmmeligt at han mister kontrol over arme og ben, håber i snart kommer videre med jeres liv.

knus
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2011, 20:30   #5
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Jeg husker Hopper og hans sag meget godt og faktisk så har jeg tænkt flere gange på hvordan det gik med ham.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan nogen hjælpe eller huske smit46 Spørgsmål ang fleksjob 1 17-05-2011 10:14
Kan i huske Eva Kjer Hansen... phhmw Politik og Samfund 14 03-09-2010 18:24
Kan i huske Eva Kjer Hansen.... phhmw Alt det andet 2 09-06-2010 17:07
Kan I huske Maj-Britt Politik og Samfund 3 20-11-2008 17:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension