K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-07-2009, 21:01   #11
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trold Se meddelelser
Og min erfaring er, at indenfor et døgn efter at tanden er rodbehandlet, så letter smerten. Pyyha (lettelse)
Ja pyyyha, den 1. gang jeg fik de smerter, var det bare de mest voldsomme smerter, man kan opleve. Tandlægevagten sagde at han sandelig godt kunne forstå, at jeg havde vanvittigt ondt... Efter en tur hos tandlægen fik jeg piller til smerten og et par dage efter, fik jeg det meget bedre igen...
Tror jeg aldrig nogensinde glemmer de smerter... pivs...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-07-2009, 22:43   #12
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
palettedet er en kedelig omgang du har været igemmen Jeg har været det samme igemmen for 1½ år siden og det kan tage op til 2 år før følesen er nonal igan Jeg fik rodbehanlet og det gjorde vildt ondt at blive bedøvet og bag efter smærter og hævelse tanden blev truget ud jeg blev indlagt fik pencelin og mofin der gik ca 3 uger med flydene mad jeg kunne gabe normalt efter ca 3måndre og gik til kontrol i 6 måndre naven havde været klemt og hvis føleforstyerlserne var der efter 2 år skal man leve med den Jeg har haft små forbedringer de første 6 måndre OG du kan søge erstatning hos tandlæge foreningens patientskadeforsikringen for svi smærte og evt.varig men hvis det ikke bliver bedre Jeg er selv ved at søge så SKRIV DAG BOG du kan få brug for det for de vil have hele "sygehistorien" og føgleforstyerlsen forandre sig nok med tiden der har været forandringer hos mig men helt godt er det ikke blevet så jeg håber stadig det bliver bedre GODBEDRING ps.hvis du bliver ved med at hæve på kæbe og hals skal du tage og besøge skadestuen

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 30-07-2009 kl. 22:53.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-07-2009, 23:02   #13
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Min egen tandlæge, en af danmarks førende, siger at plast er udmærket, men man skal være obs på, at plast hurtigt kan sætte karies i de omkring liggende tænder, hvorfor hun fortalte, at det ikke var helt uden problemer når børn nu blev stoppet fulde af plast.
Sorry Helene. Danmarks førende, siger du? Hvis danmarks førende tandlæge ikke kan håndtere plast, så det ikke skaber carries-venligt miljø omkring barnetænder - står det sløjt til med tandlægestanden. Eller - kan hun bare ikke finde ud af at udvælge passende plastmaterialer, individuelt til sine patienter, hvilket ej heller lyder betryggende, hvis hun skulle tilhøre eliten blandt danske tandlæger.

Tandlæger er lige som alle os andre, dem der omgås sandheden med "lempe" og dem, hvis ord er til at stole på.
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-07-2009, 23:35   #14
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hvem siger hun ikke kan håndtere plast?? Jeg har det perfekt med mine fyldninger og har ikke huller.

Men hun har måske fået patienter med plastfyldninger fra skoletiden, der er i dårlig stand (hvad ved jeg).

Men du kan jo bestille en tid hos hende og spørge hende selv


Så kan du samtidig også få lidt 'luksus' som du kalder det....


Colosserumklinikken:

Birgitte Høgh
Østergade 1
1100 Kbh K
Tlf 33 12 24 21

Sidst redigeret af Ninja; 31-07-2009 kl. 00:31. Årsag: Slåfejl
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2009, 13:37   #15
lisbethl
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-08 2009
Indlæg: 5
Styrke: 0
lisbethl er ny på vejen
Hej

Har selv fået trukket en tand ud, uproblematisk skriver tandlægen. Det har medført at jeg nu efter 4 år skal i arbejdsprøvning.

Mærk efter hvordan det gør ondt. Selvfølgelig gør det ondt efter en tandudtrækning. Hvis du efter et par måneder har problemer med bedøvelsen - den bliver med at virke, har du sandsynligvis fået en skade. Jeg anmeldte selv til Tandlægernenes forsikring. Du skal ikke regne med at få hjælp af tandlægen, men må klare dig selv. Er du en af de uheldige, som jeg efterhånden finder ud af der er mange af, der har fået en nerveskade, har du en smule problemer. Jeg har lige tilmeldt mig K10, da jeg var ved at blive sindssyg af ikke af kunne finde ligestillede, så jeg ved ikke hvordan det virker. Kan du skrive til mig på mail.??
lisbethl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2010, 20:54   #16
palette
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2009
Indlæg: 42
Blog Indlæg: 2
Styrke: 16
palette er ny på vejen
til Lisbethl vedr nerveskade

Hej Lisbethl, Tak for dit svar, jeg har sendt dig en mail, som jeg håber du svarer tilbage på, vedr nerveskade efter tandlæge besøg
Venligst palette
palette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2010, 18:25   #17
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Lokalbedøvelse

Hej Palette!

Det er en kendt, men sjælden bivirkning, du desværre har oplevet efter en lokalbedøvelse.

Jeg håber, at du nu efter ét år, har fået normal følesans tilbage i underkæben.

Hvis ikke, så gi'r c.l.e.o. dig et godt svar mht varighed og hvordan du skal forholde dig.

Men føj for pokker, sikke en væmmelig omgang, der lyder til at kunne have mange årsager.

Er uddannet tandlæge og kan som sådan bistå med evt. forklaringer, råd og vejledning.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2010, 22:15   #18
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg ser lige tråden her igen,og jeg skrev jeg fik en nerve skade for 1½ år siden det er 2½ år siden nu.

Har jo søgt erstatning men venter stadig på indkaldelse til en undersøgelse som forsikringen har bedt om.der sker bare ingen ting.

Men som sagt så god kender men det ikke som varig skade før der er gået to år..

En der har lært at tålmodighed er en nødvindig resurse
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 07-08-2010 kl. 22:22.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2010, 15:08   #19
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
... jeg håber meget, at du har det lidt bedre efter 2.5 år, c.l.e.o., med den triste erfaring efter en lokalbedøvelse.

Du og jeg, med mange andre herinde, må forsøge ikke at bruge energi på ventetid, men være helt os selv som de unikke mennesker, vi alle er!

At vi så desværre er havnet i en masse forviklinger grundet sygdom, det må og skal vi trænge i baggrunden...

...ved godt, det er lettere sagt end gjort.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2010, 17:03   #20
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
ET kik i en GAMMEL tråd,hvordag det mon er gået PERLETTE som startrde tråden.
Selv er jeg lige undersøgt for Men grad,har også ventet i ca et år.

Professeren skal skrive til forsikringen og jeg skal så høre fra forsikringen,som skal fastsætte en erstetning.

Er dr nogle der ved hvor længe det kan tage ???
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Som ramt af lynet! Delph Alt det andet 8 04-09-2011 20:20
Behandler fra lokal psyk. med til kommunen? Zania Alt det andet 6 31-03-2010 18:57
langtidssyge ramt buster Dit og Dat 4 27-10-2008 09:23
Centralismen har ramt Danmark Stella Politik og Samfund 0 06-11-2007 11:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension