K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-11-2010, 12:45   #11
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
man kan vil også først få ledighedsydelse, når man er tilkendt flex
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2010, 13:14   #12
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
kan A-38 ikke bruges i mit tilfælde, når sagsbehandler har tilkendegivet at fleks skal undersøges.
tidligere sagsbehandler har i forbindelse med revalidering/virksomhedspraktik skrevet at en virksomhedspraktik godt kunne ses som en afklaring
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2010, 14:30   #13
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af østerbro Se meddelelser
kan A-38 ikke bruges i mit tilfælde, når sagsbehandler har tilkendegivet at fleks skal undersøges.
tidligere sagsbehandler har i forbindelse med revalidering/virksomhedspraktik skrevet at en virksomhedspraktik godt kunne ses som en afklaring
Hej

Jeg kan ikke lige finde noget der hedder A-38.... Mon der mangler et tal?

Det er rigtigt som MTVRV1 siger, at man får først ydelsen ledighedsydelsen, når man er blevet godkendt som fleksjobber. Mange får afklaret deres arbejdsevne på enten kontanthjælp eller sygedagpenge. Og det er først efter den endelige afklaring og afgørelse, om der kan tilkendes fleksjob og derefter godkendelsen, så kommer man på evt. ledighedsydelse eller man bevarer kontanthjælp på fleksjobordningen.

Jeg tænkte på noget. De skal jo inden f.eks. sygedagpengestop vurdere, om der kan være grundlag for fleksjob.... Der er kommet en ny afgørelse i Ankestyrelsen: 214-10

Prøv at se den i gennem... Der står noget om, at de skal se på helheden inden standsning af sygedagpenge og se om tilbud om fleksjob kan komme på tale. Den synes jeg faktisk er ret god......... Hvis du kan komme med flere oplysninger til din klage/anke, så prøv og sig til dem, at du også vil henvise til afgørelsen fra ankestyrelsen nr. 214-10.

Det var lige min tanke.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2010, 16:01   #14
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
kort fortalt

i første omgang klagede jeg over sagsbehandlingen, fordi jeg følte mig tvunget til en virksomhedspraktik på revalidering som jeg meget tydeligt havde sagt nej til-jeg ønskede en afklaring af arbejdsevne, for jeg ved at jeg ikke kommer tilbage til ordinært arbejde 37t.(gigt i nakken+tinnitus+PTSD)

beskæftigelsesankenævnet har sagt at jeg havde ret til revalidering-jeg vil bare have ret til alt andet end revalidering, så den sendte jeg tilbage med tak men nejtak.

nu så har jeg anket stop af revalideringsydelsen uden plan for hvad der skal ske nu hvor revalideringen er stoppet, fordi jeg ikke kunne opfylde tidsplanen.
min rp er ikke ok og der er ikke brugt arbejdsevnemetoden eller en helhedsvurdering.

jeg blev ved stop af revalidering lovet en afklaring,
jeg sygemeldte mig med anden lidelse end den reva blev givet for,
er sygemeldt på kontanthjælp og
indkaldt til jobsamtale- individuelt kontaktforløb
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hurtig hjælp THJ Alt det andet 12 21-10-2013 18:26
Hurtig hjælp Mølgaard Alt det andet 6 04-04-2011 21:59
hurtig hjælp fra Jer Mølgaard Alt det andet 3 03-04-2011 22:40
hurtig hjælp. Mølgaard Alt det andet 2 24-09-2010 15:10
Hurtig hjælp!! Maj-Britt Alt det andet 5 23-03-2009 22:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension