K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-11-2010, 09:50   #1
stinni
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Lokation: Herning
Indlæg: 22
Styrke: 14
stinni er ny på vejen
Er det ok kun at blive partshørt ved stop af sygdagpenge

Håber nogen kan hjælpe mig?

Er det ok kun at blive parthørt i ressourceprofilen, ved at den lige er listet med ind ifbm. sygdagpengestop?

Jeg har lavet ressourceprofilen i jan. 2009 og har efterfølgende ikke blevet partshørt i den (dog ifbm. stop af sygdagpenge) Her skal så siges at jeg var indlagt fra. d13sep-01okt og alt ang. indsigelsen foregik telefonisk. (har fagforeningen med indover) vi har desværre ikke fået noget med ang. ressourceprofilen........ØV ØV

Min sag er i BAN og har lige modtaget aktindsigt derfra, kan jeg her nævne noget ang. ressourcefrofilen eller er det for sent, når nu jeg har haft mulighed for, at komme med rettelser osv til den?

Puha hvor går der længe inden sagen bliver afgjort i BAN, sagsbehandlingstiden er pt ca 7mdr, nogle kortere og andre længere, det er godt nok længe med kun EN indtægt, det er sku umenneskeligt;o(

ønsker alle en god dag

mvh Stinni
stinni er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2010, 10:20   #2
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Stinni,

I forbindelse med klage over sygedagpengestop kan du komme med alle de indsigelser til din sag som du har og har haft. Dette gælder såvel overfor kommunen som overfor Beskæftigelses ankenævnet.

Du skal endelig ikke holde noget tilbage, det gælder jo i bedste fald om at få hjemvist din sag således, at du kan genoptages på sygedagpenge. Så fin kæm din sag og rp og kom med alle de kommentarer og rettelser du måtte have.

Held og lykke.

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2010, 12:00   #3
stinni
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Lokation: Herning
Indlæg: 22
Styrke: 14
stinni er ny på vejen
Tak for svar.

Men problemet er jo,at indsigelsesfristen var torsdag d.30.09.10 hvor jeg var indlagt og jeg havde jo ikke sagen ved hånden, men min mand havde taget kopi og afleveret på fagforeningen ( her foregik alt telefonisk, hvor min ressourceprofil ikke blev kommenteret, desværre)

Mener du, at jeg stadig kan kommenterer på min ressourceprofil trods der har været indsigelsesfrist?

ved du om det er i orden kun at partshøre mig i forbindelse med sygdagpengestop eller skal de partshøre mig, hver gang der er nye opdateringer?

mvh Stinni
stinni er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2010, 23:22   #4
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Fortæl evt KORT om at du var indlagt, på daværende tidspunkt.

Men kommenter endelig alt nødvendigt, herunder sørg for at statsforvaltning har ALLE relevante dokumenter, evt også de kommunen har undtaget.

Det er en form for partshørring du får af statsforvaltning, til at fremkomme med evt fejl, mangler, uddybende begrundelser og lign.

Evt lav bilagsliste.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2010, 23:55   #5
empowerment
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
empowerments avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: et sted i jylland
Indlæg: 318
Blog Indlæg: 22
Styrke: 14
empowerment er rigtig godt på vej
Hej.

Man kan alt undtagen at give op. Min frist udløb i dag. Jeg indsendte den del som jeg magtede og lidt mere til. satte alt øvrigt i punkter hvor jeg mente at der var mangler. mindede om at RP skal opdateres løbende i samarbejde.

Jeg kunne ikke lave det hele på den korte høringstid, og det skulle jo have været lavet. SB modtog det jeg havde lavet her til morgen og jeg fik straks mail tilbage om jeg kunne komme i næste uge og lav RP.

Du har jo en god grund til ikke at have kunnet gøre det, som du ville have gjort. Fremfør hvordan det ser ud. Jeg ville sende det. Forklare hvorfor. Det er kommunens opgave at sørge for at du kan udnytte din ret til at deltage i din sag.

Selv om man nogle gange kan føle det, så er det jo ikke ene uhyrer der sidder i den anden ende.
__________________
Empowerment

vækst i erkendelse, indsigt og selvforståelse går hånd i hånd med en kraftfuld handlen
empowerment er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sygdagpenge tulipana Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 09-10-2013 09:56
Stop forlængelse af sygdagpenge majse4970 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 27 01-08-2012 15:10
sygdagpenge stop hjælp. kelly2007 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 27 25-11-2011 14:33
Sygdagpenge stop. Jette91 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 20-11-2011 00:20
Sygdagpenge-stop armin Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 26-06-2011 01:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension