K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-05-2009, 09:26   #11
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Anders Fogh træt af kommentatorer

http://nyhederne.tv2.dk/politik/arti...-22336290.html

Citat:
"Det er efterhånden blevet sådan, at politikere bliver psykoanalyseret. Man føler sig tit lagt på en briks og dissekeret på kryds og tværs af sådan nogle politiske psykologer, som ikke interesserer sig for, hvad man rent faktisk har sagt, og som frakender en evnen til at have et selvstændigt standpunkt, men som er af den opfattelse, at når man har sagt noget eller har gjort noget, så er det fordi man har haft en helt, helt, helt anden eller skjult hensigt,"
-øøøøøøøh ja sådan har jeg det også med kommunens psykologer og lægekonsulenter i min pensionssag.

Men det er fuldt ud legalt og vi skal finde os i det, for vi er ikke statsministre og må ikke sige fra
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2009, 09:33   #12
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Odenseaneren Se meddelelser
http://nyhederne.tv2.dk/politik/arti...-22336290.html



-øøøøøøøh ja sådan har jeg det også med kommunens psykologer og lægekonsulenter i min pensionssag.

Men det er fuldt ud legalt og vi skal finde os i det, for vi er ikke statsministre og må ikke sige fra
Ha ha!... jeg synes det er ynkeligt at høre de borgerlige og deres harme over at blive gået efter i sømmene... de har det VIRKELIG hårdt må jeg sige ... først Løkke, og nu Fogh, som pludseligt TØR, når han er skredet.... jeg synes bare han skal klappe i, og passe sit NATO job og lade os andre vurdere alt det vi har lyst til... hvis nogen vil grave i deres holdninger og meninger, så er det nok fordi der er en grund til det.

Men det er jo den sædvanlige trummerum... magthavende VKO politikere har man bare at lade være med at være efter!!! ... de skal helst fredes og frikendes for alt granskning af deres gøren og laden... og jeg forstår godt de ønsker dette, for skabene bugner efterhånden af skeletter så det mere ligner en massegrav efterhånden
  Besvar med citat
Gammel 14-05-2009, 09:49   #13
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
har sendt følgende

debatindlæg til berlingske - håber de bringer det;

Citat:
Jeg har i dag læst artiklen "Fogh træt af kommentatorer" i Berlingske Tidende.

Specielt hæfter jeg mig ved følgende citat »Det er efterhånden blevet sådan, at politikere bliver psykoanalyseret. Man føler sig tit lagt på en briks og dissekeret på kryds og tværs af sådan nogle politiske psykologer, som ikke interesserer sig for, hvad man rent faktisk har sagt, og som frakender en evnen til at have et selvstændigt standpunkt, men som er af den opfattelse, at når man har sagt noget eller har gjort noget, så er det fordi man har haft en helt, helt, helt anden eller skjult hensigt,«

Havde jeg ikke set at det var Anders Fogh Rasmussen der havde udtalt denne sætning, ja så ville jeg faktisk tro, at der var tale om en syge/handicappede i Velfærdsdanmark, efter et møde med en kommunal sociallæge og/eller psykolog!

Jeg vil derfor håbe, at ovenstående udtalelse betyder, at hr. Anders Fogh kan forstå at også syge/handicappede kan føle sig krænket, når de mødes af en skjult dagsorden i kommunerne, hvor psykologer og/eller sociallæger har en tendens til at se en anden virkelighed en den der faktisk er lige for deres næser!

Ærgeligt er det dog, at denne forhåbentlige forståelse for krænkelse af syges retssikkerhed først kommer, efter hr. Anders Fogh er trådt af som Statsminister, og derfor nu INGENTING kan gøre!

Dog er det med forhåbning og glæde jeg ser frem til at FNs handicapkonvention bliver tiltrådt, så handicappede af den vej kan få en reel klageinstans!
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2009, 10:05   #14
Randers_nø
Føler sig hjemme på K10
 
Randers_nøs avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2009
Lokation: Randers NØ
Alder: 59
Indlæg: 49
Styrke: 16
Randers_nø er ny på vejen


sådan vil jeg huske fjog
__________________

Sidst redigeret af Randers_nø; 14-05-2009 kl. 11:53.
Randers_nø er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Et land i chok efter Anders Fogh Rasmussen buster Politik og Samfund 6 18-04-2010 15:16
Tillykke til Anders Fogh med posten! Ninja Politik og Samfund 72 24-04-2009 17:40
Anders Fogh forlader dansk politik Peacock Politik og Samfund 6 06-03-2008 00:24
Skriv til Anders Fogh ? Stella Dit og Dat 4 21-06-2007 13:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension