K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-01-2014, 13:16   #1
Daugbjerg
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Indlæg: 2
Styrke: 0
Daugbjerg er ny på vejen
Søger bisidder i Roskilde.

Første gang jeg laver opslag herinde, så håber jeg har gjort det rigtigt
Prøver at hjælpen en person som virkelig har brug for hjælp.
Han skal for teamet den 22/1.
Det omhandler pension/flex.
Så kort sagt vi søger en bisiddere i Roskilde området som kan tage med som bisidder den 22/1 .
Daugbjerg er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2014, 15:57   #2
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Du skriver vi.

Jamen er det så ikke dig der skal med som bisidder ?
Eller hvad er det du forventer af en bisidder ?
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2014, 11:00   #3
Daugbjerg
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Indlæg: 2
Styrke: 0
Daugbjerg er ny på vejen
Jeg skriver vi, pga jeg skriver for en anden.( måske forkert) Jeg bor i den anden ende af landet, og prøver at hjælpe en med at finde en bisidder. Og nej jeg er ikke bisidder.
Forventer af en bisidder, ja. Forventer bare af bisidderne kender til området pension og flex og hvad ved hvad det vil sige at skulle for temaet. Da personen som søger en bisidder, frygter dette møde. Og helst ikke vil møde op uden en som kan støtte og bakke ham op. Ved godt en bisidder ikke gå ind i sagen. Men personen skl kunne sige fra hvis teamet gå over stregen.
Daugbjerg er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2014, 13:16   #4
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Tror desværre, du forventer for meget af en gratis bisidder. Ofte en god ven eller familiemedlem, der kender sagen, da altid godt med ekstra ører og øjne. Måske du skal ud på det kommercielle marked. Her en definition af begrebet
http://mobilretshjaelp.dk/rollen-som-bisidder
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2014, 13:30   #5
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Tror desværre, du forventer for meget af en gratis bisidder.
Ja, en bisidder er en "ikke professionel" der går med for at lytte og "holde i hånd"

En bisidder er ikke en der går aktivt ind i sagen på anden måde end at støtte op om hovedpersonen... får vedkommende nu sagt det vedkommende gerne vil sige, og hvad blev der egentlig sagt.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2014, 14:27   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Daugbjerg Se meddelelser
Jeg skriver vi, pga jeg skriver for en anden.( måske forkert) Jeg bor i den anden ende af landet, og prøver at hjælpe en med at finde en bisidder. Og nej jeg er ikke bisidder.
Forventer af en bisidder, ja. Forventer bare af bisidderne kender til området pension og flex og hvad ved hvad det vil sige at skulle for temaet. Da personen som søger en bisidder, frygter dette møde. Og helst ikke vil møde op uden en som kan støtte og bakke ham op. Ved godt en bisidder ikke gå ind i sagen. Men personen skl kunne sige fra hvis teamet gå over stregen.
En bisidder kan på ingen måder sige fra hvis teamet går over stregen! En bisidder er kun med som støtte og må på ingen måder udtale sig.
Det er ikke rart at sidde med en komplet fremmed til et sådan møde, hvorfor en bisidder ofte er en meget god ven, voksent barn eller anden familie, som kender en godt og som kan give opbakning ved blot at være der.

Måske du forveksler en bisidder med en partsrepræsentant??

Dog kan en partrepræsentant ikke nå at forbedrede sig indtil d 22'ende.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension