K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-01-2014, 18:11   #1
Randers_nø
Føler sig hjemme på K10
 
Randers_nøs avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2009
Lokation: Randers NØ
Alder: 59
Indlæg: 49
Styrke: 16
Randers_nø er ny på vejen
hjælp ang min datter

nogle der kan fortælle mig om min datter der er på kontanthjælp barer kan flytte kommune fra Støvring til Hjørring hun har brug for hjælp i hverdagen og til opsyn for at få gjort det hun skal kan hun få den hjælp der oppe som hun får i Støvring nogle der kan svare mig på det
takker på forhånd
en far der er bang for at det kan gå galt
__________________
Randers_nø er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2014, 19:32   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg ville ikke bare gøre det...

Det ville jeg kun turde hvis man ikke havde brug for noget hjælp og var afhængig af denne...for man kan ikke være helt sikker på at den nye kommune vil se på samme måde på sagen som den gamle...dette selvom der burde være de samme regler uanset kommune man bor i..

Hun risikere at hun ikke kan få den hjælp i den nye kommune...

Så jeg ville tage kommunen med på råd ang den flytning...

Husk lige at dette er skrevet ud fra næsten ingen oplysninger...for der kan selvfølgelig være tilfælde hvor man godt ville kunne regne med hjælp fra den nye kommune...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2014, 20:19   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Du kan læse lidt om kommunen her

http://www.hjoerring.dk/

Familie rådgivningen på borger.dk skulle også være gode til at svare på den slags spørgsmål

https://www.borger.dk/Sider/Familier...ut-hjaelp.aspx

Når det så er sagt, er Hjørring en enorm stærk kommune hvad angår børn og unge under 18. Og hvis de er gode til den gruppe, så er de nok også gode til den sårbare gruppe over 18 år.

Men som Web skriver, så er det ikke noget man bare kan forvente - fornuftigt at undersøge inden en evt flytning.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2014, 20:51   #4
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.787
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
DUKH mener...

om forskellige situationer, ved flytning til anden kommune, med bevilget hjælp af forskellige art.

http://www.dukh.dk/@@search?Searchab...flytte+kommune

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension