K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-11-2009, 19:42   #1
cara mia
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-07 2009
Lokation: 6500
Indlæg: 26
Styrke: 15
cara mia er ny på vejen
tude indlæg

pyh ved ikke helt hvor jeg skal starte er igang med et 12 ugers kompetance afklarings forløb, og er nået halvvejs, men får så idag at vide at jeg er for dårlig til at de kan afklarer mig, de har et andet tilbud men det er det ikke sikkert at kommunen vil betale for.... Er helt nede for er bare rigtig glad for at gå der og komme afsted hver dag selv om jeg ikke altid har det vilde at byde ind med selv.... aner virkelig ikke hvad jeg skal gører for har bare ikke lyst til at komme hjem og gå igen. skal til møde imorgen med min social rådgiver og min kontaktperson på stedet og nøj hvor jeg håber jeg får lov til at blive eller at de i det mindste har et andet tilbud så jeg ikke bare kommer hjem og gå. skal måske lige skrive at jeg døjer med et piskesmæld og eftervirkninger efter en hjernerystelse så er ekstrem lyd og lys følsom
cara mia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2009, 20:03   #2
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
CARE MIA op med humøret det lyder jo til at du nok skal komme ud igen, og måske det så bliver meget bedre , det kan du da håbe på ,ikke noget tuder ri vel jeg krydser finger for at du får et rigtigt godt møde i morgen
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2009, 20:16   #3
cara mia
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-07 2009
Lokation: 6500
Indlæg: 26
Styrke: 15
cara mia er ny på vejen
cleo

mange tak og nej ved godt det ikke hjælper at tude blev bare så ked for var sikker på at de 12 uger bare var på plads
cara mia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2009, 20:46   #4
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
ja det forstod jeg godt , men du skal altid huske at når en dør lukkes så åbnes en ny , livet er fuldt af overaskelser ,så pøj pøj med i morgen og skriv hvordan det gik ...
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2009, 22:54   #5
cara mia
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-07 2009
Lokation: 6500
Indlæg: 26
Styrke: 15
cara mia er ny på vejen
øv øv øv

kommunen har besluttet at jeg ikke kan få lov at fortsætte i det tilbud jeg er super glad for selv om de har et aktiverings tilbud som ville passe mig rigtig godt.... nej istedet skal jeg i aktivering på en virksom hed 3*3timer håber bare de er hurtige til at finde et tilbud til mig så jeg ikke skal gå hjemme for længe
cara mia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2009, 19:42   #6
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja ,det var jo ærveligt ,når du så gerne vil ud nu, men du kan jo kun håbe på det går hurtig .Jeg håber for dig, det så ogå bliver noget du bliver lige så glad for som det andet du var i Men prøv aligevel aat nyde friheden mens du venter, måske kunne du lave lidt jule sjov og hygge ,held og lykke med det hele
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sko-indlæg ????????? c.l.e.o. Alt det andet 3 18-11-2010 18:35
et godt indlæg Huldra Politik og Samfund 0 16-10-2009 14:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension