K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-11-2009, 15:19   #1
sophia1
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2009
Indlæg: 18
Styrke: 15
sophia1 er ny på vejen
Cool special teamet for flex/F.P

Er der nogen der ved, hvor længe der må gå fra man bliver skriftligt informeret om at man nu er overgået til teamet for flexjob/pension - og indtil man så hører fra dette team ?? Jeg har fået af vide fra min sagsbehandler at jeg ikke skal regne med at høre fra nogen Team, før omkring d. 1/3-10. Det er tre og en halv mdr ! Øhh- Må de vente så længe ??
__________________
Mus
sophia1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2009, 18:23   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, de må desværre trækken den så længe de lyster, da der ikke er tidsfrister for den slags sagsbehandling. Ofte er der køkultur på den slags sager, og de fleste kommuner er overbebyrdet.
Men godt du i det mindste har fået en cirka dato, det er ikke engang alle kommuner der gider gøre sig ulejligheden og komme med dét!!

Men jo, det er forfærdeligt med den ventetid. SUK.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2009, 19:57   #3
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Hvis man er visiteret til fleks, kan "tidsrummet" vel/jo bruges til at finde sit "drømmefleksjob"? -men måske har du et job på hånden og så er det jo en rigtig laaaang periode...
Men tillykke med afklaringen(bare det var mig) og held og lykke med et rigtig fedt job
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2009, 22:37   #4
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sophia1 Se meddelelser
Er der nogen der ved, hvor længe der må gå fra man bliver skriftligt informeret om at man nu er overgået til teamet for flexjob/pension - og indtil man så hører fra dette team ?? Jeg har fået af vide fra min sagsbehandler at jeg ikke skal regne med at høre fra nogen Team, før omkring d. 1/3-10. Det er tre og en halv mdr ! Øhh- Må de vente så længe ??
Hmmm, hvis det er fp der søges, så kan det måske betale sig, at søge efter §17 på det foreliggende dokumentationsgrundlag.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2009, 17:51   #5
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
er du indstillet (om det nu er f.p) efter en § 18 fra din behandler.... syntes jeg for guds skyld ikke du skal konverterer den til en § 17... jeg har ligesom på fornemmelsen at en § 18 .. bliver mere seriøst anskueligjort af diverse udvalg end en § 17.....skulle det være et flex ... og du evt: har lavet fodarbejdet selv... skulle det da være en ringe rådgiver, som ikke opgraderer en sådan sag... meeen skubbes skal der naturligvis, og det gælder bare generelt
mvh eders ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Endnu en special lægeerklæring?? Culotten Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 31 24-01-2014 07:16
special lægeerklæring karsten31 Spørgsmål ang fleksjob 15 26-01-2012 23:27
special lægeerklæring melkior Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 02-01-2012 22:27
Navnet på en special læge simeling Alt det andet 0 29-09-2010 20:35
Hvor lang tid går der - pensions-teamet Zania Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 06-09-2010 17:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension