K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-11-2009, 09:13   #11
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Er alle behandlings muligheder udtømte !?

Mht. til ovenstående sætning, der kan jeg fortælle at min psykiater besvarede den sådan, at det er den for mig !!. Han kan ikke se hvad han eller kan gøre for at højne min arbejdsevne. Der er ikke anden eller mere medicin, der kan gøre det, der er ikke andre former for psykoterapi der kan gøre det, end den jeg hidtil modtager.

Han sagde, at hvis han overfor kommunen kunne anvise, at det ville hjælpe at jeg stop på hovedet i 20 min, hverdag, jamen så var det endnu en behandlingsmulighed og dermed var ovenstående endnu ikke udtømt.


Om min sagsbehandler og lægekonsulenten i min sag, så tager det til sig er svært at vide, men jeg syntes det er en sætning der er spørgsmål, der er noget søgt og svært for mange sagsbehandlere at håndtere.

Godt vi får noget fokus herpå.

V.Brask, hvornår slutter arbejdsprøvninger og søger i på §18 ?.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad menes der med udviklingsmuligheder? molly_molly Den nyttige viden vi alle har 6 30-06-2013 19:10
Hvad menes der med sociale grunde? Niina Nyttigt at vide for Førtidspensionister 8 04-12-2012 00:47
Alle muligheder skal være udtømte! Lille mig Spørgsmål ang fleksjob 29 05-07-2011 14:28
Hvornår er alle behandlingsmuligheder udtømte og lidelsen varig ? Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 31 19-07-2010 22:29
lovgivningen hvad er det? calamityjane Skal kommuner ikke overholde loven? 4 28-12-2008 19:51




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension