K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-05-2009, 23:23   #1
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
A-hold, - og så er der os andre.........

Blev bare så gal da jeg så denne debat;
http://www.fyens.dk/article/1236232:...e-handicappede

Citat:
Vi bliver tudet ørerne fulde af at tage hensyn til de handicappede,men hvad med de handicappede er de helt fredede? Deres måde at kræve ind på er uhyrligt.Så skal de have bil,elcrosser og hvem betaler? Os der lever i samfundet og betaler vores skat og 180% i afgifter på vores biler.Hvis samfundet skulle deles i hold må handicappede komme i et H hold
Det er åbenbart officielt nu, at handicappede og syge skal jagtes - også af éns nærmeste naboer mv.......


Lille hyggelige Danmark, har nu en officiel forfølgelse af;
  • Folk med anden etnisk herkomst
  • Rygere
  • Overvægtige
  • Arbejdsløse
  • Kontanthjælpsmodtagere uanset årsag
  • Handicappede
Alle som ikke bidrager fuldt ud til det danske samfund bliver dælme da snart sat på paller og ud af vagten.

NÅR vi så kun har eliten tilbage er problemet; hvem gider skure lokummerne og passe deres børn
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-05-2009, 00:16   #2
Kohai
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2009
Indlæg: 132
Styrke: 16
Kohai er ny på vejen
Lad vær med at hidse dig op hvad en eller anden narhat skriver på et debatforum eller i en nyhedskommentartråd. Der skrives så uhyggeligt meget dumt på internet - det kan simpelthen ikke betale sig at lade sig gå på med det. Det samme gælder for læserbreve. Jeg er sikke på at langt de fleste danskere ikke nærer noget had til handicappede - og hvis de kendte de forhold mange handicappede bliver budt, ville de blive meget gale.
Kohai er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-05-2009, 00:34   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
De debatter der findes der mange af, men tag dem for Guds skyld med et gran salt!

De fleste aner ikke hvad de ævler om, og skriver sikkert mere af kedsomhed og for at provokerer.....

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hold da op!! CHNEVIDE Alt det andet 2 13-10-2010 15:40
Hold da op Nusli Dit og Dat 8 02-06-2009 08:12
Hold da op hvor er jeg gal! Trine Dit og Dat 8 15-05-2008 21:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension