K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-03-2010, 17:20   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Kommunen stjal min erstatning!

"Hans Jensen fik en blodprop i hjernen. Først røg sygedagpengene. Så tog kommmunen hans erstatning for kritisk sygdom.
Nu lever han for lånte penge"

http://www.e-pages.dk/3f/547/ (side 30)

Hm, syns lige jeg ville lægge dette ind, da vi jo ofte blir spurgt herinde, hvordan det forholder sig økonomisk ang erstatning mv

ps, har jeg forstået det korrekt, så er det KUN arbejdsskade erstatninger kommunerne kan holde snitterne fra? (vel at mærke hvis man sørger for at evt erstatning blir sat på en speciel spærret konto)
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2010, 18:19   #2
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 15
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
den står også her...

http://www.tvsyd.dk/artikel/42951:Fo...-Vejle-sag?rss

det er i øvrigt også Vejle der mener at man gerne må arbejdsprøve sålænge borgeren ikke får VÆSENTLIGE varige men.
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2010, 18:51   #3
Peter Hansen
Elsker at være her på K10
 
Peter Hansens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2009
Indlæg: 56
Styrke: 15
Peter Hansen er ny på vejen
Jeg så samme historie på 3F on-line

http://forsiden.3f.dk/article/201003...9/2140/NYHEDER

En ualmindelig grim sag. Tror til gengæld Hans Jensen står ret stærkt hos Beskæftigelsesankenævnet. Det bliver formentlig helt afgørende om kommunen var klar over, at der forelå erstatningsmulighed, mens han var på sygedagpenge, eller om muligheden først viste sig senere <- i så fald, hvem skulle have reageret tidligere!

Set udefra kunne det godt ligne svindel & humbug fra Vejle Kommunes side; altså, hvis man bevidst ventede med at gelejde ham ind i erstatningssagen, indtil han var havnet på kontanthjælp = situation hvor Vejle Kommune kunne at lænse Industriens Pension for kr. 40.000,- på bekostning af Hans Jensen.
Peter Hansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2010, 19:08   #4
popcorn
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2008
Indlæg: 115
Styrke: 17
popcorn er ny på vejen
Ja og hvis man får udbetaling fra TAE forsikring og er på kontanthjælp - så tager kommunen også disse penge.!!!!
popcorn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp! -Kommunen påtænker stop af sygedagpengeudbetalingen, idet kommunen ikke længer Marianzen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 40 13-06-2012 12:50
Kan kommunen afslå samlevers enkeltydelsesansøgning pga. min erstatning? Jupiter Alt det andet 12 04-05-2012 09:17
Erstatning når kommunen klokker i det! NPH Alt det andet 2 13-08-2011 08:33
Må kommunen modregne erstatning i Kontanthjælpen !? Roadrunner Alt det andet 27 06-11-2009 12:59
kommunen stjal min mand !!!! Stella Det er da strengt ! 9 30-01-2008 13:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension