K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-11-2013, 16:46   #21
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
nej min veninde har købstadernes med den der ekstra forsikring til eletronik jeg har ved dfa, eller noget i den retning, står længer oppe.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2013, 19:29   #22
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af joka Se meddelelser
find billig forsikring, du kan få 3 tilbud sætter et link til det.


http://www.findforsikring.dk/3-tilbu...FUZY3godp3YA2A
Den har jeg prøvet, det var så besværligt i sidste ende desværre. Alle mulige og umulige sælgere ringede og det gider jeg bare ikke.

Nu her er det så bare blevet så nemt, gå på f.eks Alkas hj.side der kan du hurtigt taste nogle info. og få en pris. Jeg har valgt en selvrisiko på omkring 2000 kr., da jeg endnu ikke har haft indbrud og efterhånden har rimeligt gamle cykler. Min pris er ca. 1600 og de har lavet det så nemt idag at man ikke skal angive ens ca. værdi for indbo, men blot bekræfte at man ikke ejer noget af en højere værdi end 50K.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2013, 15:24   #23
Jensen1
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-08 2012
Indlæg: 59
Styrke: 12
Jensen1 er ny på vejen
Hvad er det værd?

Citat:
Oprindeligt indsendt af nensypigen Se meddelelser
Jeg har altid sparet forsikringer væk men begynder og føle det er for farligt. Når man har så lidt penge vil det jo også være katastrofalt at stå hvor alt fx er brændt eller lign. nu spørger jeg meget dumt for ved intet.

hvordan beviser man hvad man ejer efter fx brand eller tyveri? man har jo ikke kvitteringer på gaver osv... fx smykker? og tøj? hvis man tager billeder hvordan er det så et bevis det kan jo være billeder folk har fundet på nettet eller lign de sender ind. ? eller skal ens ansigt være på de billeder

når jeg googler ddf forsikring kommer der intet frem?

godt være jeg skal vælge med noget selvrisiko men i og med jeg ikke ejer vildt dyre ting skal det jo også bare kunne betale sig
En taksator fortalte mig engang, at en komplet garderobe til en viksen, ved brand, blev takseret til kr.40.000,-
Jensen1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2013, 15:52   #24
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jensen1 Se meddelelser
En taksator fortalte mig engang, at en komplet garderobe til en viksen, ved brand, blev takseret til kr.40.000,-
Det må vist være mange år siden...
Og et ABSOLUT minimum.

Hvis jeg skulle ud og have erstattet mit tøj, ville der nærmere være for 300.000.
Tænk på det pæne man har, man næsten aldrig bruger og ud over det kommer det som er helt nødvendigt.

Hvis man antager man køber tøj for 20.000/ år, skulle man jo ifølge regnestykket kun beholde sit tøj i to år, og den holder da ikke.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2013, 15:57   #25
joka
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
jokas avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2011
Lokation: Herlev
Alder: 67
Indlæg: 314
Styrke: 13
joka er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Den har jeg prøvet, det var så besværligt i sidste ende desværre. Alle mulige og umulige sælgere ringede og det gider jeg bare ikke.

Nu her er det så bare blevet så nemt, gå på f.eks Alkas hj.side der kan du hurtigt taste nogle info. og få en pris. Jeg har valgt en selvrisiko på omkring 2000 kr., da jeg endnu ikke har haft indbrud og efterhånden har rimeligt gamle cykler. Min pris er ca. 1600 og de har lavet det så nemt idag at man ikke skal angive ens ca. værdi for indbo, men blot bekræfte at man ikke ejer noget af en højere værdi end 50K.

Jeg har også selv Alka, men har også noget rabat der fra fagforeningen
__________________
Ftp fra 01.03.2012
joka er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension