K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-02-2011, 21:42   #1
louis.la
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Lokation: hovedstaden
Indlæg: 3
Styrke: 0
louis.la er ny på vejen
Hejsa

>
> Hejsa flexjob godkendt godkendt 22-2-2011
>
> Førtidspenssion tilkendt mig personligt 1994 men dog valgt en indvilidtsydelse på min kroniske sygdom epelisi samt diverse andre ting har været prøvet prøvet §56 mm
> Behandling på søgning om Flexjob har taget fra november 2008 samt men 7 eller 8 sagsbehandlere af min sag. 3 forskellige job afprøvninger tidsprøvninger 3 eller 4 nye spørgsmålskrivelser igen og igen på om at man kan arbejde og at man så er tvunget til at gå sygemeldt i som oplyst 2 år og 4 md og under dette få et bræk Down fordi ens liv er sat i dvale.
> så spørgsmålet er om der ikke må være en måde at søge en måde at søge erstatning på når fuld penssion var tilkendt var ..kilkendt inden og så tiden det har taget samt antallet til at behandle sagen .og at man så kan får et psykisk bræke down af denne behandling
> MVH Lars andersen
louis.la er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2011, 21:56   #2
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af louis.la Se meddelelser
>
> Hejsa flexjob godkendt godkendt 22-2-2011
>
> Førtidspenssion tilkendt mig personligt 1994 men dog valgt en indvilidtsydelse på min kroniske sygdom epelisi samt diverse andre ting har været prøvet prøvet §56 mm

> Behandling på søgning om Flexjob har taget fra november 2008 samt men 7 eller 8 sagsbehandlere af min sag.

3 forskellige job afprøvninger tidsprøvninger 3 eller 4 nye spørgsmålskrivelser igen og igen på om at man kan arbejde og at man så er tvunget til at gå sygemeldt i som oplyst 2 år og 4 md og under dette få et bræk Down fordi ens liv er sat i dvale.

> så spørgsmålet er om der ikke må være en måde at søge en måde at søge erstatning på når fuld penssion var tilkendt var ..kilkendt inden og så tiden det har taget samt antallet til at behandle sagen .og at man så kan får et psykisk bræke down af denne behandling

> MVH Lars andersen
Hej Lars,

Velkommen til K10

Vi skal lige forstå dig ret:

Blev du tilkendt førtidspension i 1994 ? Eller søgte du blot herom?

Er du netop blevet tilkendt fleksjob ? Men føler at du burde have din pension i stedet ?

Ser frem til at høre fra dig.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2011, 10:42   #3
louis.la
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Lokation: hovedstaden
Indlæg: 3
Styrke: 0
louis.la er ny på vejen
svar

søgte pension og fik denne i 1994 men valgte indviliditets ydelses da jeg valget at blive på ude at arbejde bedst muligt samt tog endnu en udd som kok under min sygdom
søgte oktober 2008 fleksjob en sag der har taget 2 år og fire med efter en pension var godkendt samt arbejdsprøvning også har været aftrøvet som § 56 mm det er et spørgsmål om længden om behandling af sagen ..
man bliver jo ej rask med kroniske sygdomme man var tilkendt pension med

Sidst redigeret af louis.la; 01-03-2011 kl. 10:51.
louis.la er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2011, 10:45   #4
louis.la
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Lokation: hovedstaden
Indlæg: 3
Styrke: 0
louis.la er ny på vejen
mange tak for hjælpen ved første brev dog misforstået det første der blev sendt..
louis.la er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2011, 23:00   #5
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Mener du , hvor lang tid det kan tage at få en fleksbevilling?

Vh Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hejsa KatrineB Alt det andet 4 06-03-2012 22:32
Hejsa. Claus-Aller Alt det andet 12 04-03-2011 08:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension