K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-11-2008, 18:00   #1
Fina
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 30-11 2008
Indlæg: 1
Styrke: 0
Fina er ny på vejen
Question genoptagelse af erstatningssag

Hej
Og tak for velkomsten, jeg så lige denne her side og tænkte at det var lige noget for mig, som står i den sitiuation hvor jeg skal til og anke en sag som jeg nok kommer for sent med eller hvad.
Det jeg søger er oplysning om der har været lignende tilfælde, eller der er nogle som kan svare på om det kan betale sig og starte den sag op.
I 2004 blev jeg indlagt for sent med meningitis 2 vagtlæger fejldiagnosticerede til alm. hovedpine med 41 i feber ingen milt og jeg havde indtaget penicellin, som min læge havde sagt jeg skulle da min kone heldigvis er stædig fik hun mig indlagt hvor man så observerede meningitis.
havde hun ikke gjort dette sad jeg nok ikke her idag!
Det blev anmeldt til patientforsikringen, jeg fik erstatning- men fordi jeg var i flexjob da jeg blev fejldiagnosticeret, halverede de tabet af erhvervsevnen med 50% så erstatningen var lige halveret,må de det ?
jeg fik samtidig en blodprop i hjernen men den har jeg ikke fået noget for den nævner de bare som af ældre dato, og at den skyldes min overvægt trods det at pensam anerkender den ( blodproppen ) scanningen af min hjerne viste klart en blodprop, som også ramte mit øje under indlæggelsen.

Mit spørgsmål er skal jeg sætte advokat på ?

ps: ankefristen på 3 måneder er nemlig overskredet og patientskadeankenævnet har også afvist den, da jeg skrev til dem at jeg først har det bedre nu og ikke har kunnet finde mig selv, da jeg er kommet på førtidspension og har kone og børn etc. etc.

jeg er så forvirret lige nu så et lille vink ville hjælpe TAK !!

erstatning blev udbetalt i 2006 kr. ca. 500000 kr.
Fina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2008, 19:00   #2
Ole-Oliver
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2008
Lokation: fyn
Alder: 46
Indlæg: 102
Styrke: 17
Ole-Oliver er ny på vejen
hej

hej fina
du kan til en hver tid søge om genoptagelse af din sag da sådan en erstatnings sag har en forældelse frist på 5 år og det er fra den dag hvor de har truffet afgørelsen om hvad du skulle have i erstatning

jeg vil nok råde dig til at kontakte dit lokale ret og råd og spøgere om gratis retshjælp mener det er dem der yder dette ,

jeg har selv fået en genoptaget da jeg ankede afslaget og den køre stadig..

men søgr for at holde dem til ilden da de ellers er rigtige gode til at forhale sådanne sager i laaanngg tid
og jeg mener bestemt ikke det er lovligt at halvere din erstatning pga du er i flexjob
vi er jo også normale mennesker bare med induviduelle skåne behov
Ole-Oliver er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Erstatningssag via AS (Arbejdsskadestyrelsen) philipsen71 Alt det andet 0 12-04-2013 22:22
Erstatningssag startes hvor og er det okay enborger Alt det andet 2 22-02-2010 20:48
Erstatningssag. pavarotti Alt det andet 1 23-07-2009 20:00
Erstatningssag, hvordan ? perbeer Alt det andet 9 29-11-2008 15:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension