K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-06-2014, 20:48   #1
Trissen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 13-02 2014
Indlæg: 7
Styrke: 0
Trissen er ny på vejen
Arbejdsprøvning

Hej. Jeg er ansat i en fritidsklub, hvor jeg både laver mad til 100 dagligt, og bestyrer det kreative værksted. Pga. dårlig ryg hofter, skal jeg i arbejdsprøvning og er så heldig at det bliver på min egen arbejdsplads. Arbejdsprøvningen er sat til 8 uger og starter på mandag. Det er madlavningen der er for hård, og min chef vil gerne beholde mig i værkstedet. Virksomhedskonsulenten siger at jeg ikke skal lave mad under arbejdsprøvningen? Men jeg troede hun skulle se hvordan det gik med mine nuværende arbejdsopgaver. Mine unger i værkstedet kommer først 2 timer efter jeg er mødt, så hvad i mellemtiden, jeg har forberedelse 2 timer om ugen, men min chef skal jo ikke "opfinde" nogle arbejdsopgaver til mig, under arbejdsprøvningen.De er der jo ikke bagefter. Min chef vil kun beholde mig i værkstedet da jeg er for langsom, og skal hvile for meget når jeg er i køkkenet. Der er 10 timer om ugen hvor jeg ikke har nogle reelle arbejdsopgaver, hvis maden forsvinder?
Trissen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2014, 06:23   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
hvor mange timer skal du i arbjdes prøvning?

hvis din chef ikke kan fine arbejdes opgaver til dig som du kan holde til, så skal du i arbejdes prøvning et andet sted, det skal du sikket af lige vel.

fordi det kan ikke hjælpe at du kun bliver afprøvet inden for at fag som du ikke kan holde til, du kan være sikker på at når din arbejdes prøvning er slut i det firma vil komunnen sige men måske kan hun få en større arbejdes evne inden for at andet fag

de har jo sagt madlavning er for hårdt til dig, hvad kan du i et job hvor du ikke skal lave mad
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2014, 10:36   #3
Trissen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 13-02 2014
Indlæg: 7
Styrke: 0
Trissen er ny på vejen
ArbejdsprøvningHejHej

Hej. ifølge virksomhedskonsulenten, skal jeg starte på 30 timer og så gå nedad .Jeg er uddannet konditor og sosuassistent men kan ikke bestride disse job mere.mvh Trissen
Trissen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2014, 14:19   #4
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
det lyder som de snyder dig, hvis du kan klarer dit job i 18 timer kan du bare gå ned i tid og blive selvforsøgende.

hvad lever du af ny sygepenge? hvad siger din læge? har du en dianose
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension