K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-10-2013, 09:49   #61
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Sådan tænker jeg også, hvorfor vil de dog have sådan et rodehoved som bliver snuppet gang på gang med bukserne om anklerne, når de kunne finde en med lidt mere moral og format - fatter ikke at medlemmerne ikke gør mere oprør, for min opfattelse er da ikke, at venstrefolk er naive eller er nogen der ''bare'' tager til takke.......derfor min undren over, at man til stadighed holder hånden over ham.

Tror sgu jeg graver mig ned, når han bliver Statsminister, for det bliver simpelthen for pinligt at man skal repræsenteres af den klaphat.

At have forskellige meninger og holdninger er fint nok, men at man i fremtiden skal regne med HAM, det bliver en umulighed for mit vedkommende, dertil har han lavet for meget lort.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2013, 12:09   #62
Pinny
Klart Afhængig af K10
 
Pinnys avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2011
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 494
Styrke: 13
Pinny er ny på vejen
Exclamation Da jeg kom i job

Brugre jeg 4 timer i døgnet på transport. Og de 1000 kr, jeg tjente mere end kontanthjælpen- gik til transport, madpakken- og derudover penge til pænt tøj- Og en knallert, så min transporttid kunne nedsættes- Jeg kørte selv 70 km/dg det tog så kun 3 timer.

Hvorfor? Jo jeg kunne jo få lønforhøjelse- det kan man ikke på kontanthjælp. Jeg knoklede på, og gik ned med ryggen.

Hvad Lars Løkke tror, mine sko/støvler er billige. Og man kan altså ikke møde på job i sine lasede og forvaskede tekstiler. Man skal se pæn ud.

Modsat dovne-Robert, så var jeg villig til alt! Jeg havde endda min lille søn, men det var også til glæde for ham, selvom jeg sidenhen har fortrudt, jeg var så meget væk. Det kunne også kun fungere, da min mand var FP-er. Havde jeg været enlig mor- havde det aldrig gået!
__________________
Mvh Pinny


"Det er godt at kunne det man vil, og ville det man kan"
Charles M. Schultz ("Radiserne")
Pinny er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2013, 09:52   #63
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
det lyder mærkeligt.

dvs at du havde en løn på ca 14.000kr, før skat. Så er du da blevet underbetalt.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2013, 11:51   #64
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Kunne vi ikke få ham "helgengjort" med det samme...er der ikke noget med at de enten hænger på et kors eller er meget døde eller noget i den stil...
De forfulgte bliver ikke helgener i førsteomgang, de bliver martyrer
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2013, 04:34   #65
Pinny
Klart Afhængig af K10
 
Pinnys avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2011
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 494
Styrke: 13
Pinny er ny på vejen
Jeg fik 84 kr/timen. Det samme som, jeg fik i 1986 (men der var jeg i fagforening- Jord&Beton). Hk var mere ligeglade.
__________________
Mvh Pinny


"Det er godt at kunne det man vil, og ville det man kan"
Charles M. Schultz ("Radiserne")
Pinny er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lars Løkke lyver Henrikxxxx Politik og Samfund 25 08-10-2010 17:54
Lars Løkke politianmeldt Forsyg Politik og Samfund 2 02-06-2009 00:16
Lars Løkke favoriserede privathospitalerne sun-lady Det er da strengt ! 5 08-05-2009 20:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension