K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-07-2009, 02:00   #11
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Tak, Jøsses.

Det er da yderst interessant, selvom vi godt ved, at opfølgning er meget vigtig - og naturligvis ressourceprofilen.

Hele sagen kan jo køre totalt af sporet pga. elendig proces.

Og så bliver det meget spændende, hvad der sker fremover.

Jeg ved ikke, hvad §60 omhandler, men kan du ikke bare skrive, hvilken lov det er, så kan man måske læse mere under nyttige links.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2009, 18:07   #12
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Hej zuza

Det er lov 877 af 03/09-2008 Lov om retssikkerhed og administration på det sociale område...og så under § 60

Når det fremgår af lovgivningen,kan kommunalbestyrelsens afgørelse indbringes for det socilae nævn og kommunalbestyrelsens eller statens afgørelser i et jobcenter for beskæftigelsesankenævnet.

Stk. 2
Det er kun den person,som afgørelsen vedrøre der kan klage over afgørelsen. Dog kan ´klager over afgørlseer i spørgsmål om konkurrenceforvridning efter § 33.stk 1 og §§ 49 og 65 i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats tillige indbringes for beskæftigelsesankenævnet af andre,som har en væsentlig interesse i afgørelsen.

Stk. 3
Afgørelser om det generelle serviceniveau.herunder hvilke tilbud og pladser der skal være til rådeighed i kommunen og takster for tilbuddene.kan ikke indbringes for anf´den administartiv myndighed.

Hvad det kommer til at betyde har jeg endnu ikke fundet ud af......Men 3F er igang med at "tyde" afgørelsen.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2009, 13:13   #13
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
I torsdags

fik jeg et brev fra kommunen.

Havde søgt om enkeltydelse OG § 100 på samme tid...til medicin.

Så kunne lige så godt søge begge dele mens jeg nu var i gang med at samle dokumenter og sårn frem i den forbindelse....så sparede jeg jo da en "arbejdsgang".

Fik mine dokumenter retur sådan set med det samme...men ingen svar.

Gik så og ventede på afsleg...som man jo er vant til at få fra kommunen.

MEN...tadaaa....fik sq medicinbevilling i et år.....på alt tilskudsberettiget OG OG OG ikke tilskudsberettiget medicin ....

Så jubiiiiii er glad fik gjort lægesekretær helt forvirret da jeg skulle bestille medicn...som hun dog grinede af da jeg fik fortalt jeg havde fået medicinbevilling og derfor jeg var så forvirret...*GG*
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2009, 01:06   #14
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Pyha... det var en lettelse med den bevilling.

Ved du, om det er §100, eller en anden paragraf?

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2009, 11:50   #15
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
zuza

det blev efter § 82......og kan se den er blevet bevilliget D 8......og brevet kom D 15....men lige meget....bare det den kom.

Der slet ikk kommet noget svar på § 100 som jeg jo søgte på samme tid.

Og ringede til apotek for havde noget medicin der lå og skulle afhentes uden tilskud...der ringede de til købmanden og sagde der ikk skulle betales....ret underligt at kan hente sit medicin uden at skulle betale.

Men skøøøøønt......
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension