K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-03-2014, 20:25   #1
Star
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2013
Indlæg: 400
Blog Indlæg: 2
Styrke: 12
Star er ny på vejen
Må jeg søge FP. Når jeg er sygemeldt ?

Hej til alle..

Jeg er i arbejdsprøvning på reva
Men efter nogle mrd, erkender jeg
At jeg ikke kan blive ved, grundet
Forværing i smerter som jeg ikke
Kan leve med.

Jeg må indse at jeg nok ikke
Kan være på arbejdsmarkedet.

Tror jeg bliver nød til at sygemelde mig,
Desværre

Mit spørgsmål er hvis lægen sygemelder mig,
Vil jeg herefter søge pagraf 17 på det foreligende
Kan jeg det hvis jeg figure som sygemeldt??
Star er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 20:30   #2
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Du må gerne søge førtidspension som sygemeldt, men du mister sygedagpengene, hvis du er der nu.

Til gengæld er sandsynligheden for at du får pension nok ikke stor, hvis du ikke har gennemført en arbejdsprøvning der kan vise din erhvervsevne eller mangel på samme.

Så istedet bør du nok melde ud at det er blevet for hårdt, og at der skal indkaldes til møde, så dine timer eller skånehensyn kan blive ændret..

Så du ender med at blive udredt erhvervsmæssigt, så du har noget at søge på.
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 20:59   #3
Star
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2013
Indlæg: 400
Blog Indlæg: 2
Styrke: 12
Star er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
Du må gerne søge førtidspension som sygemeldt, men du mister sygedagpengene, hvis du er der nu.

Til gengæld er sandsynligheden for at du får pension nok ikke stor, hvis du ikke har gennemført en arbejdsprøvning der kan vise din erhvervsevne eller mangel på samme.

Så istedet bør du nok melde ud at det er blevet for hårdt, og at der skal indkaldes til møde, så dine timer eller skånehensyn kan blive ændret..

Så du ender med at blive udredt erhvervsmæssigt, så du har noget at søge på.
Det forstår jeg godt
Det er ikke første gang jeg er i arbejdsprøvning
Og hver gang har min læge været nødsaget
Til at sygemelde mig grundet forværing
Der følger mig døgnet rundt.

Der hvor jeg er nu, har jeg været i 3 mdr.
Sidst vi havde møde blev der spurgt indtil
Om der var andre opgaver jeg kunne
Udføre, og det var der ikke, det var de
Mest skånsomme opgaver jeg havde
Den sidste mdr. Har jeg kunne holde til at været der ca. 1 time 4
Gange om ugen. Og nogle sygedage ind imellem.

Jeg ville helst ikke sygemelde mig
Men kan ikke se andre muligheder?
Star er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 21:07   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvilken ydelse er du på nu?
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 21:12   #5
Star
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2013
Indlæg: 400
Blog Indlæg: 2
Styrke: 12
Star er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Hvilken ydelse er du på nu?
Hej Web.
Er på flex ydelse,
Og har været sendt til flere arbejdsprøvninger
Siden jeg blev tilkendt flex i 2012
Star er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 21:16   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hmm hvorfor er du i arbejdsprøvning når du nu er på fleksydelse....det forstår jeg ikke...

Mener du monstro ledighedsydelse??
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 21:18   #7
Star
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2013
Indlæg: 400
Blog Indlæg: 2
Styrke: 12
Star er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Hmm hvorfor er du i arbejdsprøvning når du nu er på fleksydelse....det forstår jeg ikke...

Mener du monstro ledighedsydelse??
ja det er ledighedsydelse
Star er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 21:30   #8
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen så kan du godt søge en førtidspension...

Du skal være forberedt på at de "alle" sammen vil fortælle dig at du kan miste din fleksbevilling...men det passer nu ikke...

Det er kun hvis du står IKKE står ti rådighed for et fleksjob at de kan tage din bevilling til fleksjob...

Du kan dette af dette indlæg http://www.k10.dk/showpost.php?p=178579&postcount=2

Selve afgørelsen ligger her https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=153478

Linket i indlægget her på K10 virker ikke fordi ankestyrelsen har valt at lave om på alt på deres hjemmeside...og dermed virker alle tidligere links ikke mere..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 21:55   #9
Star
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2013
Indlæg: 400
Blog Indlæg: 2
Styrke: 12
Star er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jamen så kan du godt søge en førtidspension...

Du skal være forberedt på at de "alle" sammen vil fortælle dig at du kan miste din fleksbevilling...men det passer nu ikke...

Det er kun hvis du står IKKE står ti rådighed for et fleksjob at de kan tage din bevilling til fleksjob...

Du kan dette af dette indlæg http://www.k10.dk/showpost.php?p=178579&postcount=2

Selve afgørelsen ligger her https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=153478

Linket i indlægget her på K10 virker ikke fordi ankestyrelsen har valt at lave om på alt på deres hjemmeside...og dermed virker alle tidligere links ikke mere..
Tak for svar, nå det har jeg aldrig hørt og eller læst om
Men det tror jeg nu ikke på at de ville i sige i
Mit tilfælde, har altid været positiv
Og samarbejdsvilling næsten lige meget
Hvad.

Det eneste jeg tænker på om jeg skulle kontakte
Stedet, inden jeg kontakter lægen for at høre om de kunne finde andre løsninger?
Problemet er bare at det tror jeg ikke de kan
Jeg kan ikke møde mindre end jeg hør nu
Og alle mine skåne behov respekteres

Nogen der har nogle forslag tages de imod med
Kys hånd tak
Star er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2014, 00:29   #10
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja personligt ville jeg have alle med ind over...jobkonsulent, og selvfølgelig reva...inden jeg gjorde noget...

Selv om de måske ikke kan ændre på det ja så har man i det mindste forsøgt og det bliver også talt med...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension