K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-11-2010, 17:40   #11
sniffeline
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2010
Lokation: Danmark
Indlæg: 145
Styrke: 15
sniffeline er ny på vejen
Så kom det endelige svar fra sagsbehandleren. Jeg kan ikke få hjælp til transport, da lægekonsulenten laver flg. skøn: Ud fra de objektive fund, ikke er noget til hinder for, at du kan køre med offentlig transport og gå op på 2. sal. På denne baggrund er der ikke mulighed for at tilbyde særlig transport til psykologundersøgelsen.

I min journal står der bl.a. at jeg ikke er i stand til at gå 400 m.........Og så mener lægekonsulenten at jeg kan gå op på 2.sal????????

I min journal står der bl.a at bilkørsel forværre mine smerter meget. Og så mener lægekonsulenten at jeg kan sidde i bus i 1½ time hver vej????????

Hvorfor skal man ha´ en masse lægelige papirer, som de alligevel ikke kigger på? Hold da kæft, det er spild af tid og ressourcer.


Heldigvis vurderer psykologen, at min smertetilstand ikke er nogen hindring for at foretage undersøgelsen.

Det var da godt, for jeg er næsten 100% sikker på, at jeg bliver så smerteplaget af transporten og trapperne, at jeg er tabt for omverdenen.

Sidst redigeret af sniffeline; 24-11-2010 kl. 17:43.
sniffeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2010, 17:47   #12
Stonie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2010
Lokation: Værløse
Alder: 61
Indlæg: 167
Styrke: 14
Stonie er ny på vejen
Jeg aner det ikke...men hvad med "Handicap-Transport" ?
De henter og bringer fra dør til dør (incl. Trappemaskine).

Hvor og hvordan ved jeg ikke....



Lægekonsulenter sucks bigtime..........
__________________
"Du er ikke syg nok til at få Førtidspension"....
"Nej, men det bliver jeg inden jeg er færdig med jer"
Stonie er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykologisk udredning Syvsoveren Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 27-11-2011 00:14
psykologisk vurdering tije Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 14-02-2011 20:48
sygedagpenge stop 3 uger tilbage i tiden uden partshøring og uden afgørelse Miz Alt det andet 5 20-10-2010 19:26
psykologisk undersøgelse nille60 Spørgsmål ang fleksjob 3 11-11-2009 23:03
psykologisk test tigger Alt det andet 4 02-04-2009 11:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension