K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-11-2013, 18:22   #11
joka
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
jokas avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2011
Lokation: Herlev
Alder: 67
Indlæg: 314
Styrke: 13
joka er ny på vejen
find billig forsikring, du kan få 3 tilbud sætter et link til det.


http://www.findforsikring.dk/3-tilbu...FUZY3godp3YA2A
__________________
Ftp fra 01.03.2012
joka er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2013, 19:30   #12
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af nensypigen Se meddelelser
hvordan beviser man hvad man ejer efter fx brand eller tyveri? man har jo ikke kvitteringer på gaver osv... fx smykker? og tøj? hvis man tager billeder hvordan er det så et bevis det kan jo være billeder folk har fundet på nettet eller lign de sender ind. ? eller skal ens ansigt være på de billeder
Jeps du tager /får taget fotos af dig med tingene på/indscanner dine kvitteringer, og kan enten gemme dette i din E-boks (elektroniske postbox på nettet, hvor der er noget plads til at gemme den slags, og ekstraplads kan tilkøbes for små penge) - alternativt vil de fleste forsikringsselskaber meget gerne modtage disse fotos/kvitteringer til opbevaring.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2013, 12:10   #13
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
okay må skrive rundt til de forskellige og høre deres tilbud. hvor vigtigt er elektronik, rejse, og cykel tilvalg..?
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2013, 13:04   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af nensypigen Se meddelelser
okay må skrive rundt til de forskellige og høre deres tilbud. hvor vigtigt er elektronik, rejse, og cykel tilvalg..?
Jeg har valgt cykel-dækning fra.

Jeg har altid kun købt billige cykler, og på min forsikring var der en selvrisiko på 1.000 kr. for cykel, så det ville ikke være ret meget jeg kunne få fra forsikringen hvis min cykel blev stjålet.
Derved sparer jeg 100 kr. pr. år på forsikringen.

Og da jeg svarede "ja" til deres spørgsmål om hvorvidt jeg har røgalarm, så blev præmien også sat ned med 100 kr. pr. år.

Jeg er ikke helt inde i det, men m.h.t. elektronik er det min opfattelse, at det kan være en rigtig god idé.
Ofte køber man en forsikring sammen med produktet når man køber pc, TV ell.l., men disse er ikke nødvendige hvis man har en fornuftig elektronik-dækning i sin indboforsikring.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2013, 13:11   #15
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Jeg har ikke elektronik i min, af den simple grund at computerer mm afskrives meget hurtigt i forsikringsystemet.
Da jg fik stjålet en 4 år gammel pc, var det stort set kun tasken jeg fik dækket, den havde overhalet værdien på pc en som den var købt sammen med

Til gengæld er telefoner der bliver våde omfattet af min forsikring, fordi der så er tale om kortslutning.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2013, 20:19   #16
buick
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2013
Indlæg: 67
Styrke: 11
buick er ny på vejen
Forsikring på det elektronik man køber skal man lige overveje, i mine øjne er det spild af penge.
Hvis der er en fejl og mit indkøb går i stykker inden for de første 2 år så vil de fleste butikker dække reparationen (med mindre det er behandlet meget dårligt) som en fabrikations fejl
og efter de første 2 år så er årsagen til fejl somregl slid og her dækker forsikringen alligevel ikke.
Men helt sikkert hvis man vil dækkes så få det via indbo forsikringen dem man køber i butikken er alt for dyre
buick er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2013, 13:35   #17
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
har ikke en elektron forsikring men min veninde har ved købstadens forsikring og der koster den 300 kr. årlig hun får dækket når hun vasker en telefon eller en af hendes unger tabte en pc, og så er de penge givet godt ud, det er nok noget man må gøre op ved sig selv om det er noget man vil.
jeg har valgt den fra fordi mit forsikrings selskab ikke har den men jeg betaler kun 560 kr, i indbo, hvilket er ret billigt og når pengene er små, er det jo også vigtigt.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2013, 14:08   #18
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
koster din indbo kun 560??? årligt? er det ved købstædernes? lyder billigt kan ikke finde nogen under 1500... er der høj selvrisiko der siden den er så billig?
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2013, 16:58   #19
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Generelt omkring forsikringer, er de for billige så er det højst sandsynligt at de heller ikke virker særlig godt når skaden er sket.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2013, 14:18   #20
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af joka Se meddelelser
find billig forsikring, du kan få 3 tilbud sætter et link til det.


http://www.findforsikring.dk/3-tilbu...FUZY3godp3YA2A


Det e vigtigt man er opmærksom på, HVIS interesser der varetages:

http://epn.dk/brancher/finans/forsik...-er-i-grazone/
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension