K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-11-2008, 18:56   #11
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Ej, så mange er vi ikke, så meget vil det ikke fylde op.

Men vi bør bombardere ham med sager, han siger jo altid at det er enkeltsager.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2008, 20:13   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg ved ikke hvordan 'oprøret' skal gribes an, men det hjælper IKKE på noget at rette henvendelsen hen til CHF. Derimod skulle henvendelserne hen til én, der SÅ kan overrække CHF postkortene (brevene). Han skal TVINGES til at tage stilling, han skal med andre ord få røde ører......
Ryger det bare hen i HANS postkasse, jamen så fortæller han det jo nok ikke til nogen. Derfor mener jeg jo at disse 'hilsner' skal overrækkes.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2008, 20:32   #13
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Hvem skal overrække??

Han tager IKKE imod en af os, det er helt 100, vi skal så finde en på Borgen, der vil.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2008, 20:53   #14
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
har en af jer mail add til hjorten???? gad da godt sende ham et julekort og fortælle hvilken jul han er med til byde mig og mine børn i år.....!!
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2008, 21:11   #15
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Måske den her er tættest:

Særlig rådgiver
Søren Møller Andersen, tlf. 2514 7157, e-mail [email protected]

ellers: [email protected]
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2008, 22:28   #16
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Hvaaa hvorfor ikke sende til tv2 eller DR? Jeg mener, de må da være de rette til at stille spørgsmålstegn ved betegnelsen enkeltsager.

Jeg kan lige se det for mig: "vi har i dag modtaget xx julekort fra borgere landet over. Borgere over hele landet må se frem til en jul, som syg og på kontanthjælp, der har de gennemsnitligt sidet i x,xx (var det 2,6 år?? Anmasen kom frem til i) selv om at CHR siger at der kun er tale om enkeltsager, og at der må på regnes et hvis spild, enktle af borgerene har som syg modtaget kontanthjælp, eller anden overførsels indkomst end FP, i mere end 10 år. En af grundene til at borgerene sider fast er at kommunerne ikke vil tage udtalelser fra bla speciallæger alvorligt, kommunen har selv bedt om de omtalte undersøgelser.
Vi har CHF med os fra xxxxx. Eller CHF ønsker ikke at udtale sig (så kan resten af DK se hvor de har ham kan de... han gider ikke en gang give svar på tiltale)

Nå det var vist lidt ønsketænkning, om at vores landsdækkende medier ville ture tage os alvorligt, men måske en skynde dag... og hvis nu vi gentager, vores små hilsner, år for år, hvor vi naturligvis skriver på hvor mange år vi har deltaget med at sende postkort (og så kun dem der sidder som syg på forkert ydelse) og udråber 1. dec til de syges dag? (hvis der da ikke er noget andet den dag??)

Drømme og håb, har man heldigvis lov at have endnu
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2008, 22:36   #17
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Talking Lidt mere.

6,5 år har folk i gennemsnit været "fanget i systemet"

annasen
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2008, 00:18   #18
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Kære Maj-britt ...... Det humør du omtaler, har jeg været i meget længe, for jeg har ALDRIG anset borgerlig ulydighed som en overskridelse af MINE grænser, når tilstandene er så groteske, som vores reelt ER!

Ghandi og Martin Luther King var de fineste repræsentanter for borgerlig ulydighed, og DEM er der ikke nogen, der dadler idag, vel? ..... Og hva' med frihedskæmperne i DK under 2. Verdenskrig? ... De var jo langt henne i krigen 'bare' "nogle terrorister", ikk'? .... Eller hva'?

I et tidligere indlæg (kan ikke længere huske hvilket ... you know, alzheimers light ), skrev jeg noget om, at mange af os jo ikke har kræfter til at tage ind til Borgen og demonstrere, sådan som andre mennesker kan .... Dels er mange af os for syge, og dels er der økonomi i rejsepenge osv. som de fleste af os slet ikke har råd til, hvis man bor ovre i Vest - Nord eller Sønderjylland osv. ... Så derfor syntes/synes jeg at vi måtte demonstrere pr. mail på en bestemt dato; men der var ikke een, der lagde mærke til eller reagerede positivt på den del af mit indlæg, så derfor har jeg bare tænkt at tiden endnu ikke er moden, og det er den måske stadig ikke?

Så ..... Jow, jeg stiller gerne op til 'julekort' og andre sjove idèer, for vi får intet for at køre magthavernes spil, som vi bruger så meget af vores kostbare tid og kræfter på at afværge, afbøde osv. for at undgå de værste følger af deres uanstændige overgreb på os syge, ved at prøve at forudse, imødegå og samarbejde ..... Vorherrebevares!!!!!

Jeg ser bare at medlemstallet på K10 accelererer og det siger jo en hel del (og jeg er da også rigtig bange for at K10 går ned pga. det stigende medlemsstal og vores dejlige web. der har sine fuldt forståelige indvendinger om 'kaffekasser' m.m., for at få skaffet en større server) om fortvivlelsens omfang pga. regeringens politik, kommunernes slåskamp om 'refussionsgrunkerne' m.m.

Men et af mine 'signaturer er jo også et citat af et afrikansk ordsprog, som hedder: "Når elefanterne slås, går det ud over græsset ...... Og græsset, det er OS!!!!

Sååå, hva' med at sende det liiige før juleaften med et rigtig H.C. Andersen motiv, såsom "Den lille pige med svovlstikkerne" !!!!

Masser af Hyanna

PS: Fandt min bemærkning om fællesaktion under Maj-britt's indlæg: Jeg vil ikke længere finde mig i " ......
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.

Sidst redigeret af Hyanna; 18-11-2008 kl. 00:53. Årsag: PS
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2008, 12:27   #19
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Jeg har altid hyldet civil ulydighed, sq da den eneste måde, grupper kan råbe op på.

Vi skal være MANGE, 20- 30 stykker batter ingen vegne, hvis vi f.eks sendte mails til Hjorten, TV2 eller hvem vi nu finder eller måske bare alle

Jeg så jo gerne en fælles aktion, hvor vi ALLE søger en FP §17 samme dag, inden da er tv orienteret, en dag, hvor vi alle igen søger aktindsigt, en dag, hvor vi alle møder op på vores kommune og afleverer en protest over den behandling, de giver os.

Bare et eller andet, noget skal tiden jo gå med
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2008, 13:03   #20
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Talking forslag.

En kasse (fra indkøb af sko) skoene er jo nok slidte og vi har ikke råd til nye.
Deri skal puttes et par gamle hullede strømper plus julekortet.
Pakkes pænt ind i julepapir, og sendes til den 1 dec, med ønsket om en god jul til Claus.

Blot 20 af disse æsker ville jo fylde en del på skrivebordet.
annasen
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension