K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-05-2012, 13:19   #1
1971
Føler sig hjemme på K10
 
1971s avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-12 2010
Lokation: København
Indlæg: 30
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
1971 er ny på vejen
Sygemelding under aktivering

Hej med jer,

Jeg er i aktivering på CAB, og skulle melde mig syg i dag.

Jeg ringede og 8 minutter senrer kom jeg igennem til en medarbejder på callcentret, der først ikke var sikker på at jeg havde ringet til det rigtige sted. (Jeg har ringet til det nummer jeg har fået oplyst at jeg skal ringe til.) Hun bekræftiger så at jeg har ringet til det rigtige sted.

Jeg siger så at jeg gerne vil melde mig syg da jeg har høj feber og mine kroniske smerter er udhodige i dag, så jeg ikke kan bevæge mig.
Hun svarer at det da ikke er nok til at melde sig syg på, og forlanger at få at vide om jeg er i behandling, og for hvad. Jeg svare at jeg får pensilin, men hun instister på at få at vide hvorfor jeg er på pensilin? Jeg må så svare at jeg har fået blærebetændelse og at det er derfor jeg er på pensilin og at jeg er udmattet pga behandlinge.

Jeg syntes at det er utroligt at man skal forhøres når man ringer og melder sig syg, og skal dømmes om ens "sygdom" er alvorlig nok til at man må have lov til at blive hjemme.

Trænget til at få luft for mine frusteringer.
1971 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ny sygemelding jasch Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 23 27-10-2013 10:22
sygemelding FibroMcs Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 08-02-2013 13:25
sygemelding fra aktivering og ansvar ved forværring? Håber Spørgsmål ang fleksjob 8 17-01-2012 23:03
Oplyse årsag til sygemelding fra aktivering? annagw Alt det andet 56 03-08-2011 09:36
opfølgningssamtaler ved sygemelding fra aktivering Håber Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 17-04-2011 15:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension