K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-12-2012, 11:58   #11
Lilje
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 07-12 2012
Lokation: Storkøbenhavn
Indlæg: 17
Styrke: 12
Lilje er ny på vejen
Det ville have sparet mig for meget hvis de havde sendt brevet digitalt. Jeg får en mail hver gang der er brev i min digitale postkasse.

Nu har jeg formuleret et venligt brev til postvæsenet, så må jeg se hvad der videre sker.
Lilje er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2012, 12:14   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Et godt tip er, at lade alt sin post fra det offentlige gå gennem e-boksen, på den måde er der aldrig noget der forsvinder. Det tager 2 minutter at lige sætte flueben i boksen, og så er alle bekymringer som blæst væk.

Jeg har så ingen printer mere, men så printer jeg ud over på Borgerservice eller biblioteket, men det er så sjældent jeg skal printe, så det er ikke noget der er besværligt.

Det er ikke din opgave at bevise at du ikke har modtaget brevet - det er Pensams opgave at bevise de har sendt det. Kan de bevise de har sendt det, så er det dit uheld - specielt hvis posten ikke har det liggende, og de ikke har anmærkninger fra din postadresse/postens rute.
Ved anmærkninger forstås det, at post er gået tabt/blevet taget mm.

Brug for alle er et projekt for de stærkeste, dem hvor det vurderes, at de egentlig godt kan, bare de bliver skubbet lidt i gang med et kærligt spark bag i. Og hvis du er okay med det og er på vej ud i projektet, så har de jo heller ikke helt uret.
Der er jo nogen der slet ikke kan, ikke engang i tanken, så lige der, sorterer kommunen ud i flokken af dem der kan, og dem der ikke kan.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
En stor julegave. slagteren Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 22 15-12-2010 11:22
Stor beslutning kalona Spørgsmål ang fleksjob 11 02-12-2010 01:21
Udlændinge mister retten til pension brøkpensionist Politik og Samfund 0 15-08-2010 19:38
stor tak til FOA superkok Politik og Samfund 3 05-04-2010 13:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension